خبرگزاری کار ایران

انتقاد جنجالی پزشک: او بیشتر به دنبال درست کردن ابرویش است!

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۵۲

هافبک کلمبیایی رئال مادرید با انتقاد در رفتار حرفه‌ای به عنوان یک فوتبالیست مواجه شده است.

به گزارش ایلنا، اکتور فابیو کروس، پزشک تیم ملی کلمبیا گفته خامس رودریگس رفتاری حرفه‌ای نداشته است. این بازیکن اخیراً مصدوم شده است.

آینده خامس در رئال مادرید نامشخص است و کروس گفته که مشکلاتی که او دارد به دلیل رفتار خودش است: «این پسر تمرکز ندارد. او به جای آنکه برای فصل جدید تلاش کند، رفته و ابروهایش را درست کرده و موهایش را مدل جدیدی زده است. این در حالی است که او باید به کارش می‌پرداخت. تیم‌های بزرگ مانند مادرید انتظار دارند حرفه‌ای باشید. متأسفانه این پسر ذهنیت درستی ندارد.» کروس البته به همین حد بسنده نکرده و انتقاداتش را ادامه داده است: «بازیکنی که ماه‌ها دور از میادین است و از یک باشگاه به باشگاهی دیگر می‌رود، چطور می‌تواند در یک سطح بماند؟ اگر او خوب آماده شده بود، از این مشکلات برایش پیش نمی‌آمد. من پیش‌تر گفته بودم که او درست کار نمی‌کند و به همین دلیل برایش مشکل پیش خواهد آمد.»

او خامس را با کریس رونالدو مقایسه کرده است: «کریستیانو یک هفته را در تعطیلات گذراند. او با خانواده‌اش با قایق به یونان رفت و هفته بعدش 15 نفر داشتند او را برای فصل جدید آماده می‌کردند. او حرفه‌ای‌ترین بازیکنی است که من می‌شناسم. خامس جام جهانی را با مصدومیت ترک کرد، یک هواپیمای خصوصی اجاره کرد، به ساحل رفت و به استراحت پرداخت. اوضاع نباید اینطور باشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز