خبرگزاری کار ایران

دردسر اتلتیکو مادرید برای جذب ستاره رئال

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۱۴۹

باشگاه اتلتیکو در نظر دارد ستاره کلمبیایی رئال را به خدمت بگیرد.

به گزارش ایلنا، فصل جدید چند هفته دیگر آغاز می‌شود و مدیران اتلتیکو مادرید سخت در تلاش هستند یک بازیکن دیگر را به خدمت بگیرند. آنها چندین خرید جذاب داشته‌اند و برد هفت بر سه مقابل رئال مادرید در پیش‌فصل باعث افزایش خوشبینی‌ها شده است اما آنها احتمالا در جذب خامس رودریگس ناکام خواهند ماند.

این بازیکن می‌خواهد به شهر مادرید برگردد و دوست دارد برای اتلتی بازی کند اما این باشگاه بر این باور است که خرید او کار دشواری است، چرا که مذاکره با رئال مادرید سخت است.

دیدار دوستانه دو تیم در نیوجرسی فرصتی عالی برای مدیران دو باشگاه بود که با هم ملاقات کنند اما تفاوت بین عملکرد دو تیم کاملا مشهود بود و همین باعث شده که مجاب کردن مدیران رئال به فروش خامس حتی سخت‌تر از گذشته شود، آن هم به رقیب همشهری که همین حالا هم بسیار قوی است.

مدیران اتلتیکو امیدوار بودند بتوانند مذاکرات را به پیش ببرند اما تاکنون هیچ گامی به جلو برداشته نشده است و به نظر نمی‌رسد که برداشته شود.

زین‌الدین زیدان نمی‌خواهد از این بازیکن اهل کلمبیا در فصل پیش رو استفاده کند و رئال مادرید ترجیح می‌دهد او را به ناپولی بفروشد. آنها هم در کنار اتلتیکو مادرید در طول تابستان به دنبال جذب خامس بوده‌اند.

به این ترتیب اتلتیکو با معمایی پیچیده روبه‌رو است که حل کردن آن کار دشواری است. آنها همچنین کریستین اریکسن را هم زیر نظر داشته‌اند اما خرید او هم کار بسیار پیچیده‌ای است و نمایندگان این بازیکن و سران اتلتیکو بعید می‌دانند این انتقال انجام شود.

هرچند که پیش‌فصل برای اتلتیکو مادرید عالی پیش رفته است اما خرید آخرین بازیکن برای تقویت تیم چالش دشواری پیش روی مدیران قرار داده است.

منبع: مارکا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز