خبرگزاری کار ایران

اصغر شرفی:

تغییر مدیرعامل تأثیری روی پرسپولیس نخواهد داشت/ تیم‌های ایرانی اعتقادی به آمادگی پیش‌فصل ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۴۰

پیشکسوت فوتبال نظراتش را در خصوص دیدار حساس هفته دوم مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، اصغر شرفی در خصوص دیدار حساس تراکتور - پرسپولیس یادداشتی منتشر کرد که به شرح زیرا ست:

بازی تراکتور و پرسپولیس همیشه حساس است و نمی‌شود به راحتی این بازی را برگزار کرد. البته الان که در شروع مسابقات هستیم، تیم‌ها آمادگی لازم را ندارند و به جز این مسأله و رنگ لباس‌شان، مسأله مشترک دیگری با هم ندارند.

بازی‌ها فعلاً کیفیت فنی خوبی ندارند و هر جا توپ هست می‌بینیم 10 بازیکن جمع شده‌اند و دنبال می‌کنند. این مسأله هنوز در لیگ ایران جا نیفتاده که هر بازیکن باید در پست خود باشد و وظیفه‌ای که به عهده‌اش قرار گرفته را انجام دهد.

تراکتور از زمانی که دنیزلی آمده شرایط نسبتاً خوبی پیدا کرده که کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند.

البته پرسپولیس آن انسجام همیشگی‌اش را حفظ کرده و با این مسأله می‌تواند به موفقیت برسد. در مورد دنیزلی هم باید بگویم با توجه به اینکه این سرمربی هدایت تراکتور را در حال حاضر و پرسپولیس را در گذشته به عهده داشته، به جذابیت بازی کمک خواهد کرد.

البته الان نمی‌شود توقع بازی‌های خوب از تیم‌ها داشته باشیم چون بازیکنان هنوز چندان با هم هماهنگ نیستند.

ضمن اینکه فکر نمی‌کنم تیم‌های ایرانی با وجود وقفه‌ای که برای لیگ به وجود آمده، بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتند چون به این مسأله اهمیت نمی‌دهند و معمولاً گرفتار مسائل دیگری مثل مالی هستند.

در واقع تیم‌های ایرانی اعتقاد زیادی به آمادگی پیش‌فصل ندارند و در شرایط بازی‌ها خود را به آمادگی لازم می‌رسانند.

در رابطه با تغییر مدیرعامل پرسپولیس و تأثیر آن روی بازی هم باید بگویم این مسأله دیگر برای فوتبال ما عادی است و این تغییرات جایی اثر می‌گذارد که شغل هر کسی تعریف شده باشد اما در ایران در مایه‌های «دمت گرم» که آمدی و «دمت گرم» که رفتی، است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز