خبرگزاری کار ایران

با شکایت دردسرساز فولاد؛

رسمی: محمد بلبلی محروم شد!

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۹۷۶

بازیکن جوان تیم استقلال تهران به دلیل محرومیت تا اطلاع ثانوی از فعالیت فوتبالی محروم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالیکه بازیکنان استقلال تهران خود را آماده دیدار هفته دوم مسابقات لیگ برتر می‌کنند تا در ورزشگاه آزادی از تیم فولاد  میزبانی کند؛ شکایت چند ماه پیش این باشگاه خوزستانی سبب محرومیت بازیکن جوان آبی پوشان شده است.

محمد بلبلی پدیده فصل گذشته تیم سپیدرود رشت که مورد توجه تیم‌های بزرگ لیگ برتر قرار گرفته بود، پیش از اینکه با نظر علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال با عقد قراردادی رسمی به تیم استقلال تهران بپیوندد، با تیم فولاد قراردادی امضا کرده بود.

اگرچه با نظر خطیر ادعای فولاد برای عقد قرارداد با بلبلی نادرست بود اما مسئولان این باشگاه با توجه به اسناد و مدارکی که از مفاد قرارداد با بازیکن جوان در اختیار داشتند به فدراسیون فوتبال شکایت کردند. با گذشت چند هفته از این شکایت و بررسی شواهد، محمد بلبلی به دلیل امضای قرارداد با دو باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا اطلاع ثانوی از فعالیت فوتبالی محروم شده است.

با وجود اینکه حکم رسمی بلبلی اعلام نشده است اما کارت بازی او در حال حاضر صادر نشده و حداقل تا پنجره نقل و انتقالات بعدی نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود. استقلال در روزهایی که برای استارت موفق در لیگ برتر برنامه ریزی می‌کند با اشتباهی که صورت گرفته باید به دنبال راه چاره‌ای برای مذاکره با مسئولان باشگاه فولاد باشد تا این اتفاق بیش از این خطرساز نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز