خبرگزاری کار ایران

یکسری در استقلال هستند که دوست ندارند ما را ببینند

نوازی: هواداران از استراماچونی حمایت کنند / مقابل ماشین سازی دو پنالتی برای استقلال نگرفتند

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۹۷۰

کاپیتان سابق استقلال معتقد است این تیم بیشتر از هرچیز دیگری به آرامش نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، محمد نوازی کاپیتان سابق استقلال معتقد است بعد از باخت در هفته اول اکنون زمان انتقاد کردن نیست بلکه باید از تیم حمایت شود تا آنها بتوانند در ادامه نتایج بهتری را کسب کنند.با نوازی در خصوص شرایط این روزهای استقلال و حمایت از استراماچونی به صحبت پرداختیم.

 استقلال مقابل ماشین‌سازی شکست خورد و لیگ را با باخت آغاز کرد.

متاسفانه بازی استقلال را ندیدم چون تیممان بازی داشت اما در این باره باید بگویم از الان نمی‌توان از استقلال انتقاد کرد چون بازی اول است و هنوز 29 بازی تا پایان فصل باقی مانده است. از هواداران می‌خواهم از تیم حمایت کنند تا موفق شود. استراماچونی تازه به تیم آمده و با توجه به اینکه جابه‌جایی‌های زیادی صورت گرفته است، نیاز به زمان داریم تا تیم به هماهنگی نسبی برسد. البته این را هم در نظر بگیرید که این بازی خارج از خانه بود و شرایط کمی هم فرق می‌کرد.

 چه توصیه‌ای به مسئولان استقلال دارید؟

مسئولان استقلال باید بیشتر از این به فکر باشند زیرا که این تیم بیشتر از هر چیز دیگری نیاز به آرامش دارد تا بتواند عملکرد بهتری را داشته باشد.

خیلی‌ها معتقدند که باید یک مربی ایرانی هم در کنار تیم حضور داشته باشد. شما هم با این موضوع موافقید؟

به هر حال استراماچونی تصمیم گرفته کادرش را این نفرات تشکیل بدهند. همان‌طور هم که گفتم اطرافیان باید شرایط را برای تمرکز بیشتر استراماچونی فراهم کنند.

به نظر شما نبودِ مترجم روی نیمکت چقدر در این باخت تاثیر داشت؟

از قدیم عرف این بوده که مربی خارجی مترجمش در کنارش روی نیمکت حضور داشته باشد و نکات فنی را به بازیکنان برساند. وقتی مترجم کنار زمین حضور نداشته باشد کار کمی سخت می‌شود. یک نکته جالب به شما بگویم و آن هم این است که ما در ترجمه زبان انگلیسی مانده بودیم چه برسد به زبان ایتالیایی!

 آینده استقلال را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

باید از مربی حمایت شود. در گذشته مربیان عجیب و غریبی در استقلال بودند که از آنها بیش از اندازه حمایت شد. الان هم باید همین اتفاق برای استراماچونی بیفتد.

یعنی معتقدید تا هفته چهارم شرایط تغییر خواهد کرد؟

صددرصد همین‌طور است. حتی من معتقدم تا همین بازی با فولاد نیز شرایط تغییر خواهد کرد. البته اگر اجازه بدهند! اشتباهات داوری در همان هفته اول خیلی به ضرر استقلال بود. دو پنالتی به سود استقلال را نگرفتند.

ممکن است برای حمایت از استراماچونی به تمرین تیم بروید؟

هنوز مرا دعوت نکردند تا برای حمایت از تیم به تمرینات بروم. فکر می‌کنم یکسری آدم‌ها آنجا هستند که دوست ندارند ما را ببینند. البته این موضوع را هم اعتراف می‌کنم و آن هم این است که اصلا نمی‌دانم تیم کجا تمرین می‌کند! یک روز تهرانسر هستند، یک روز انقلاب و یک روز هم آزادی، این همه هم پول به باشگاه می‌آید و می‌رود اما ضعف مدیریت باعث شده یک جای ثابت برای تمرین کردن نداشته باشیم.

خودتان هنوز در تیمی مشغول به مربیگری نشده‌اید؟

منتظر یک اتفاق خوب هستم. باید یک لابی خوب داشته باشم تا تیم بگیرم. متاسفانه یکسری از مربیان هستند که نه نتیجه خوب می‌گیرند و نه رزومه موفقی دارند اما نمی‌دانم که چگونه هر سال تیم می‌گیرند! شاید هم با مدیرعاملان تیم‌ها ساخت و پاخت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز