خبرگزاری کار ایران

سرنوشت مرد کروات در گرو بازی با الاتفاق

اولتیماتوم الاهلی به شاگردان برانکو

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۹۱۷

سرنوشت برانکو ایوانکوویچ در الاهلی عربستان به نتیجه بازی هفته دوم لیگ برتر این کشور مقابل الاتفاق گره خورده است.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ مرد سابق اول پرسپولیس طی چهار فصل گذشته روزهای پرتطلاتمی را در عربستان سپری می‌کند. این سرمربی کروات با جدایی از سرخپوشان به تیم الاهلی عربستان منتقل شد و اکنون هدایت یکی از تیم‌های شناخته شده لیگ عربستان را برعهده دارد. 

برانکو که با احترام فراوان هدایت الاهلی را در دست گرفته بود در سه مسابقه‌ای که تا به امروز تیمش را به میدان فرستاده تنها به یک پیروزی دست پیدا کرده است.. او در اولین دیدار به عنوان سرمربی روی نیمکت الاهلی برای رقیب سنتی این تیم، الهلال قرار گرفت و شاگردان در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه سنگین 4 بر دو شکست خوردند.

سرمربی محبوب در ایران که با طرح موزاییکی دیدنی استقبال ویژه‌ای را پیش از شروع اولین مسابقه شاهد بود به دنبال این شکست مورد غضب طرفداران افراطی الاهلی قرار گرفت. شاگردان برانکو این فرصت را داشتند که در بازی برگشت این نتیجه را جبران کنند اما در بازی برگشت با وجود برتری یک بر صفر در خانه حریف از دور مسابقات کنار رفتند و حذف شدند.

پس از صعود الهلال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، الاهلی یکی از جام‌های پیش بینی شده را از دست داد و بدین ترتیب موج انتقادات علیه برانکو پررنگ‌تر شد. بازیکنان الاهلی فرصتی داشتند تا به تمرینات پیش فصل ادامه بدهند و برای دور جدید مسابقات لیگ برتر آماده شوند تا این نتیجه را فراموش کنند. آنها اما در بازی اول فصل جدید لیگ عربستان با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل العدالة متوقف شدند.

اولتیماتوم الاهلی به شاگردان برانکو

به دنبال این تساوی و شروع ناموفق در فصل جدید منصور بن‌مشعل مدیرعامل باشگاه الاهلی واکنش تندی به عملکرد تیم و سرمربی داشت. او که پس از شکست مقابل الهلال به سرعت خواستار پاسخگویی از برانکو برای نمایش تیمش شده بود روز گذشته در گفت و گویی اعلام کرد: امروز یا فردا در خصوص ادامه کار یا اخراج برانکو تصمیم خواهیم گرفت! البته نمی‌توانیم تصمیم عجولانه‌ای بگیریم.

صحبت‌های بن‌مشعل که نشان می‌داد از نتایج تیم راضی نیستند و به دنبال ریشه‌یابی مشکلات هستند سرنوشت برانکو را به اما اگر کشاند. با اعلام سایت رسمی باشگاه الاهلی در جلسه تمرینی روز گذشته بن‌مشعل در جمع بازیکنان حضور یافت و در حضور برانکو ایوانکوویچ خطاب به آنها از بازیکنان خواستار برقراری تعادل و بازگشت سریع آنها به مسیر پیروزی‌ها از بازی پیش رو شد. 

صحبت‌های جدید مدیرعامل باشگاه الاهلی نشانگر اولتیماتوم جدی است و در بازی چهار روز بعد در خانه الاتفاق هر نتیجه‌ای که حاصل شود در سرنوشت همکاری با برانکو ایوانکوویچ به صورت مستقیم تاثیرگذار خواهد بود. الاتفاق هفته گذشته شروع مناسبی در فصل جدید داشت و در خانه تیم الوحده با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. آنها بدون شک با روحیه قوی به مصاف الاهلی خواهند رفت و باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی برای سرمربی موفق فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز