خبرگزاری کار ایران

علیپور: بازهم می خواهیم قهرمان شویم / جونیور بازیکن خوبی است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۱۰۷

مهاجم پرسپولیس گفت: همه امروز دیدند که ما یک هدف داریم آن هم این است که در هر بازی با پیروزی از زمین خارج شویم.

به گزارش ایلنا، علی علیپور که در دیدار افتتاحیه لیگ نوزدهم موفق به گلزنی نشده بود پس از برتری پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم به خبرنگاران گفت:‌ ابتدا باید خداراشکر کنم که دو تیم بدون مصدوم و سالم از زمین خارج شدند در میانه میدان دو تیم بازی درگیرانه ای انجام دادند و خوشبختانه ما برنده شدیم.

علیپور درباره تفاوت سبک برانکو و کالدرون هم گفت: فرقی نمی کند و همه امروز دیدند که ما یک هدف داریم آن هم این است که در هر بازی با پیروزی از زمین خارج شویم.

مهاجم سرخپوشان درباره عملکرد جونیور براندائو بیان کرد: جونیور در مجموع بازیکن بسیار خوبی است و ضربات پای خیلی خوبی هم دارد.

 او در خصوص اینکه حضور در ترکیب پرسپولیس سخت تر از قبل شده گفت: بله، واقعا سخت شده با این وجود همه تیم یک هدف دارد و فرقی نمی کند چه کسی بازی کند. این هدف همانی است که در چند سال گذشته داشتیم و بازهم می خواهیم قهرمان شویم.

آقای گل لیگ هفدهم درباره عدم حضور تعدادی از تماشاگرانی که بلیت الکترونیکی خریداری کردند، گفت: نمی‌دانم چه بگویم. این هماهنگی‌ها به مسئولانی مربوط می‌شود که تدارک این موضوع را دیده‌اند. مسابقات تازه آغاز شده و انشاءالله رفته رفته این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز