خبرگزاری کار ایران

مهرگان: از بازی‌مان مقابل تایلند راضی هستم/ در مسیر پیشرفت قرار داریم

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۰۱۷

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: در لحظات تعیین‌کننده بازی برابر تایلند، تجربه‌ی بیش‌تر بازیکنان آنها به کمکشان آمد.

به گزارش ایلنا، جواد مهرگان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال درباره شکست تیمش برابر تایلند گفت: من فکر می‌کنم بازی قابل قبولی را ارائه دادیم. در سیستم دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و روی تور خوب عمل کردیم. تایلند با ترکیبی که با آن برابر آلمان، بلغارستان، روسیه و… به میدان رفته بود، برابر ما حاضر شد و خوشحالم که با این تیم بازی کردیم. این بازی با توجه به ترکیب حریف، از ساعت‌ها تمرین در پیشرفت ما موثرتر بود و به ما کمک کرد.

وی افزود: باید در حمله بیش‌تر کار کنیم تا بهتر عمل کنیم. در این بازی و در لحظات تعیین‌کننده تجربه‌ی بیش‌تر بازیکنان تایلند به کمک این تیم آمد. در دو ست اول، بازی پایاپایی را شاهد بودیم ولی ست سوم تیم تایلند در دفاع بهتر عمل کرد و با توپ‌گیری بیش‌تر پیروز شد. هرچند بهترین بازی خود را ارائه ندادیم ولی در کل از بازی تیم‌مان راضی هستم.

سرمربی تیم بانوان ایران درباره بازی فردای تیمش برابر چین‌تایپه گفت: چین‌تایپه تیمی است که سرعتی بازی می‌کند ما نیاز داریم که به بازی خود سرعت دهیم. باید شرایط خود و حریف را بررسی کنیم تا بازی خوبی را ارائه دهیم. تیم ما در مسیر پیشرفت قرار دارد و هر بازی بهتر می‌شویم. بازبکنان ما هم با انگیزه‌ی بالایی خود را آماده بازی فردا می‌کنند. تیم ما نشان داده که فاصله‌اش با تیم‌های برتر آسیا کم شده و نیاز داریم تا با حضور در این تورنمنت‌ها و بازی با تیم‌های قدرتمند، بیش‌تر پیشرفت کنیم.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به فاصله کوتاه زمانی تا بازی ایران و چین‌تایپه چیست، بیان کرد: شاید بهتر بود زمان بازی کمی عقب می‌افتاد ولی مشکلی وجود ندارد. طبق قانون فاصله دو بازی باید حداقل ۱۴ ساعت باشد و بازی با چین تایپه ۱۶ ساعت دیگر است. ما برای رو به رو شدن با این مسئله کار کرده بودیم و سال گذشته هم این شرایط برایمان پیش آمده بود. به همین دلیل نگران نیستیم. درست است که کار ما سخت می‌شود ولی مشکلی نیست. شرایط میزبانی در سطح بالا و خوبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز