خبرگزاری کار ایران

احتمال حضور امید ابراهیمی در لیگ برتر بیشتر شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۸۳۹

باشگاه قطری که به دنبال جذب امید ابراهیمی بود با یک گزینه دیگر وارد مذاکره شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امید ابراهیمی، هافبک ایرانی فصل گذشته الاهلی قطر که مدتی پیش با این باشگاه قطع همکاری کرد، هنوز مقصد فصل آینده خودش را معرفی نکرده است.

در روزهای اخیر صحبت‌هایی از بازگشت این بازیکن به لیگ برتر مطرح شده بود و از شهرخودرو، سپاهان و استقلال به عنوان مقصد‌های احتمالی وی یاد می‌شد ولی ابراهیمی عنوان کرده بود اولویتش ماندن در لیگ ستارگان قطر است و در صورتی که با تیمی از لیگ این کشور به توافق نرسد به ایران برمی‌گردد.

یکی از تیم‌هایی که به عنوان مقصد احتمالی ابراهیمی معرفی شده بود تیم السیلیه قطر است که کریم انصاری‌فرد را هم در اختیار دارد و گفته شده بود احتمالاً تعداد بازیکنان ایرانی این تیم با جذب ابراهیمی به 2 نفر می‌رسد.

در همین راستا نشریه الرایه قطر اعلام کرد باشگاه السیلیه در آستانه جذب یک بازیکن الجزایری است و با جذب این بازیکن پرونده 4 لژیونر جدیدش در این فصل بسته می‌شود و لیست این تیم تکمیل خواهد شد.

بدین ترتیب در صورتی که این بازیکن الجزایری جذب شود پرونده حضور ابراهیمی در السیلیه بسته خواهد شد و این بازیکن یک قدم دیگر به بازگشت به لیگ برتر نزدیک می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز