خبرگزاری کار ایران

امیدهای آبی زیر ذره‌بین سپاهان؛ تلاش برای جذب یک نفر از میان نورافکن و ابراهیمی

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۵۶۵

سپاهان مشغول مذاکره با دو بازیکن ایرانی است تا یکی از آنها را جذب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، همانطور که پیش از این اعلام شده بود سپاهان برای پر کردن آخرین جای خالی خود به دنبال چند گزینه است که بازیکنان ایرانی و آسیایی در آن حضور دارند و به زودی و پس از توافق نهایی با یکی از این نفرات نام آن رسانه‌ای خواهد شد.

سپاهانی‌ها علاوه بر دو بازیکن آسیایی که مد نظر دارند، در هفته گذشته مذاکراتی با شارلوای بلژیک داشتند تا در صورت امکان امید نورافکن را به صورت قرضی و برای یک سال به خدمت بگیرند ولی این انتقال به دلیل اختلاف مالی تا کنون به نتیجه نرسیده است.

باشگاه شارلوا برای یک سال از سپاهان 50 هزار دلار درخواست کرده که مشابه همان مبلغی است که سال گذشته از استقلال دریافت کردند و سپاهانی‌ها تا کنون زیر بار این رقم نرفته و به دنبال گرفتن تخفیف هستند. ضمن اینکه این مبلغ باید یکجا و در زمان عقد قرارداد پرداخت شود.

از طرفی پس از جدایی امید ابراهیمی از الاهلی و آزاد شدن این بازیکن سپاهانی‌ها نیم نگاهی هم به جذب او دارند و با وجود اینکه از قبل برنامه‌ای برای جذب این بازیکن نداشتند ولی فرصت به وجود آمده برای جذب یکی از بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه‌نویی باعث شده فعلاً در نهایی کردن قرارداد با نورافکن دست نگه دارند.

سپاهانی‌ها تا کنون صحبت جدی با ابراهیمی نداشته‌اند و فعلاً منتظر این هستند تا سرنوشت مذاکره این بازیکن با یک باشگاه قطری مشخص شود و در صورتی که این انتقال کنسل شود، ابراهیمی تصمیم به بازگشت به ایران خواهد گرفت و انتخابش یک تیم از میان سپاهان و شهر خودرو است.

طلایی‌پوشان ترجیحشان بر این است که یکی از این دو بازیکن ایرانی را با هزینه کمتر به خدمت بگیرند و به همین دلیل مذاکره با گزینه‌های آسیایی را فعلاً رها کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز