خبرگزاری کار ایران

تغییرات احتمالی منصوریان در ترکیب تیمش؛

رونمایی از مهاجم نیجریه‌ای مقابل الاتحاد

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۲۱۹

منصوریان که از عملکرد شاگردانش در بازی رفت با الاتحاد رضایت کافی ندارد برای بازی برگشت تغییراتی در ترکیب تیمش خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 23:30 امشب در دوحه قطر میزبان الاتحاد عربستان است تا دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها را برابر این تیم برگزار کند.

دیدار رفت دو تیم در حالی در ابوظبی امارات برگزار شد که ذوبی‌ها با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریف عربستانی شدند و حالا برای صعود به جمع 8 تیم پایانی رقابت‌ها در دیدار امشب محکوم به پیروزی هستند.

از همین رو علیرضا منصوریان که از عملکرد شاگردانش در بازی رفت رضایت ندارد به احتمال زیاد تغییراتی در ترکیب تیمش در دیدار امشب صورت می‌دهد تا این تیم با چهره‌ای متفاوت به مصاف الاتحاد برود و به این تغییرات احتمالی اشاره کرده‌ایم:

 

حمید ملکی به جای مسعود ابراهیم‌زاده

ملکی جوان فصل گذشته در دیدارهای حساس ذوب آهن و در شرایطی که ابراهیم‌زاده مصدوم شد به بازی گرفته شد و اتفاقا بهترین عملکرد خود را در لیگ قهرمانان آسیا با دو پاس گل داشت و به نظر می‌رسد در بازی امشب جانشین ابراهیم‌زاده خواهد شد.

 

محمدرضا عباسی جانشین رضا حبیب‌زاده

حبیب‌زاده در بازی قبل به عنوان هافبک پشت مهاجم بازی می‌کرد و تک مهاجم ذوبی‌ها در این دیدار ارسلان مطهری بود ولی احتمالا با تغییر سیستم در این دیدار حبیب‌زاده از ترکیب اصلی خارج شده و محمدرضا عباسی، وینگر تکنیکی ذوبی‌ها جانشین او خواهد شد.

 

رونمایی از مهاجم نیجریه‌ای

سورپرایز منصوریان در دیدار امشب بدون شک می‌تواند مهاجم نیجریه‌ای این تیم باشد. ماکالی کریسانتوس که در فصل جاری به جمع ذوبی‌ها پیوسته با تمرینات فشرده به شرایط بازی رسیده و حالا می‌تواند با تغییر سیستم ذوب آهن به دو مهاجمه در کنار ارسلان مطهری بازی کند. وی احتمالا جانشین زبیر نیک نفس خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز