خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس؛

عالیشاه زیر نظر فیزیوتراپ تمرین کرد/ سانتر از جناحین و ضربه چارچوب

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۰۶۶

تمرین امروز پرسپولیس زیر نظر برانکو و با غیبت سید جلال حسینی، بیرانوند و حسین ماهینی همراه بود.

به گزارش ایلنا،  تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در ورزشگاه شهید کاظمی و در حضور هواداران و خبرنگاران برگزار شد.

* امید عالیشاه به دلیل مصدومیت جزئی که داشت در سالن وزنه حاضر شد و زیر نظر کادر پزشکی به فیزیوتراپی پرداخت.

* کمال کامیابی نیا به دلیل درد خفیفی که از ناحیه کمر داشت زیر نظر کادر پزشکی قرار گرفت و با بازیکنان کارهای گروهی انجام نداد. این بازیکن برای رفع مصدومیت آمپول زد اما از فردا همانند عالیشاه می تواند با پرسپولیس تمرین کند.

* هواداران پرسپولیس امروز به تشویق تک تک بازیکنان و مربیان این تیم پرداختند و حتی بازیکنان غایب را مورد تشویق خود قرار دادند.

* بازیکنان ابتدا در زمین به نرم دوی پرداختند و بدن‌های خود را گرم کردند.

* سید جلال حسینی، حسین ماهینی و علیرضا بیرانوند به دلیل سفر به بوشهر در تمرین امروز حضور نداشتند.

* سیامک نعمتی با گارد مخصوصی که روی صورت خود نصب کرده بود تمرین کرد تا بینی این بازیکن که به تازگی مورد جراحی قرار گرفته دچار آسیب‌دیدگی نشود.

* در حالی که مترجم کالدرون در زمان مصاحبه با خبرنگاران با لباس شخصی کنار زمین حاضر شده بود اما در زمان تمرین غایب بود و این مسئله باعث دشواری کار سرمربی و بازیکنان پرسپولیس شده بود.

* سانتر از جناحین و ضربه به چارچوب و همچنین انجام تمرینات تاکتیکی زیر نظر گابریل‌کالدرون از دیگر تمرینات امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

* فوتبال در نصف زمین بخش پایانی تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود و کالدرون و دستیارانش به عنوان داور این بازی را قضاوت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز