خبرگزاری کار ایران

نورافکن: قهرمانی استقلال دور از دسترس نیست / چهار تیم مدعی قهرمانی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۷۹۲

مدافع جوان فصل گذشته استقلال تهران می‌گوید آبی پوشان یکی از مدعیان جدی قهرمانی فصل آتی هستند.

به گزارش ایلنا، ​امید نورافکن مدافع فصل گذشته استقلال بار دیگر به شارلوای بلژیک بازگشت تا این فصل در خدمت این تیم بلژیکی باشد نورافکن همچنان استقلال را پیگیری می‌کند و معتقد است آن‌ها این فصل با حضور مربی خارجی مدعی قهرمانی خواهند بود با نورافکن در خصوص شرایط خودش، استقلال و همچنین حضور بازیکنان جدید به صحبت پرداختیم.

از تمرینات تیم خودتان صحبت کنید 

چند وقتی است که تمرینات تیم‌مان در بلژیک شروع‌شده است چند اردو را هم برگزار کردیم بازیکنان جدید هم جذب تیم شدند روزی دو نوبت تمرین می‌کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم بازیکنان خوبی هم جذب تیم شدند و منتظر شروع رقابت‌های لیگ بلژیک هستیم.

بعد از شش ماه دوباره به این تیم بازگشتی.

من به‌صورت قرضی به استقلال برگشته بودم و برای ماندن دوباره در این تیم استقلالی‌ها باید با مسئولان شارلوا مذاکره می‌کردند به‌هرحال شرایط طوری رقم خورد که دوباره به شارلوا بازگردم تا این فصل در خدمت این تیم باقی بمانم.

از شرایط استقلال باخبر هستی؟

مگر می‌شود این تیم را پیگیری نکنم استقلال بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است و امسال می‌خواهد یکی از مدعیان اصلی جام قهرمانی باشد که من فکر می‌کنم با این روند این اتفاق دور از دسترس نخواهد بود.

خیلی‌ها می‌گویند این بازیکنان تجربه حضور در استقلال را ندارند و این مشکل‌ساز می‌شوند.

به‌هرحال هر بازیکن جدیدی که به استقلال می‌آید باگذشت زمان تجربه کسب می‌کند این بازیکنان هم اگر چند هفته از زمان حضورشان در استقلال بگذرد تجربه لازم را به دست خواهند آورد و هیچ جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.

نظرت در خصوص حضور استراماچونی در استقلال چیست؟

باید قبول کنیم یک مربی بزرگ به استقلال آمده مربی که در تیم‌های مطرح دنیا مربیگری  کرده و در عین جوانی از تجربه بالایی برخوردار است شخصاً همان‌طور که گفتم به آ‌ینده استقلال خیلی خوش‌بین هستم.

اما خیلی از بازیکنان باتجربه از تیم جدا شدند.

شرایط طوری رقم خورد که این بازیکنان جدا شوند من برای آن‌ها همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در تیم‌های جدید خودشان موفق باشند.

چه تیم‌هایی امسال مدعی قهرمانی هستند

چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور مدعی قهرمانی هستند شرایط لیگ امسال طوری بوده که بازیکنان در تیم‌های مختلف تقسیم شده‌اند و همین لیگ را جذاب‌تر می‌کند. 

با کدام‌یک از بازیکنان استقلال در تماس هستی؟

با اکثر بازیکنان در تماس هستم و شرایط تیم را پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز