خبرگزاری کار ایران

نورافکن: امیدوارم قائدی لژیونر شود / از صمیم قلب دوست دارم در استقلال بمانم

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۱۷۱

هافبک استقلال تهران گفت: ما تا آخرین روز همه امتیازات را جمع می کنیم و اگر خدا بخواهد، قهرمان می شویم. ما امتیازات زیادی را از دست دادیم و تلاش می کنیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن در حاشیه جلسه تمرینی امروز بازیکنان استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز تهران را به مقصد ابوظبی ترک می‌کنیم و آنجا 2 جلسه تمرین برای دیدار سخت با الهلال داریم. بازی رفت را با برد به پایان رساندیم و آنها به دنبال برد هستند و ما نیز امتیاز می خواهیم و امیدوارم با تمرکز تیم، بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در ادامه درباره شانس استقلال در لیگ بیان کرد: ما 5 امتیاز در لیگ عقب هستیم و 4 دیدار فرصت داریم. ما تا آخرین روز همه امتیازات را جمع می کنیم و اگر خدا بخواهد، قهرمان می شویم. ما امتیازات زیادی را از دست دادیم و تلاش می کنیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

نورافکن درباره احتمال کنار گذاشتن کرانچار، اظهار داشت: 6 ماه است با کرانچار کار می کنیم. از او چیزهای زیادی یاد گرفتیم و به مرحله بعدی رفتیم اما تصمیم گیرنده، من نیستم و هر تصمیمی اتخاذ شود تابع آن هستیم.

او در بخش بعدی صحبت های خود عنوان کرد: من بزرگتر نیستم و هم سن قائدی هستم. قائدی مشکلات زیادی داشت و امیدوارم همینگونه ادامه دهد. او استعداد قوی دارد و امیدوارم لژیونر شود.

نورافکن درباره سرنوشت خود برای فصل آینده عنوان کرد: از استقلال پیشنهاد داشتم و از ته قلب دوست دارم در تیم بمانم. تصمیم گیرنده اما باشگاه شالروا است و اگر بشود، با تمام وجود تلاش می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز