خبرگزاری کار ایران

نگاهی به قرعه تراکتور در لیگ نوزدهم؛ عبور از گردنه در هفته یازدهم

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۷۵۵

تراکتور در اولین بازی خانگی خود به مصاف قهرمان 3 فصل اخیر لیگ می‌رود.

به گزارش ایلنا، با انجام قرعه‌کشی لیگ نوزدهم، برنامه تیم‌ها در فصل پیش‌رو مشخص‌شده است و سخت‌ترین مقطع برای تراکتور هفته نهم تا یازدهم خواهد بود. تراکتور در این فصل، آغاز و پایانی مشابه فصل قبل خواهد داشت و در هفته نخست به دیدار نفت مسجدسلیمان و در هفته آخر به مصاف فولاد می‌رود.

اولین بازی جذاب فصل تراکتور در هفته دوم اتفاق خواهد افتاد. هواداران تراکتور همیشه از بازی‌های تیم محبوبشان استقبال خوبی داشته‌اند و این حضور دربازی‌های ابتدای فصل پرشورتر از طول فصل بوده است. تراکتور در اولین بازی خانگی خود به مصاف قهرمان 3 فصل اخیر لیگ می‌رود. دیدارهای اخیر پرسپولیس و تراکتور در تبریز همیشه جذاب بوده و حضور مصطفی دنیزلی سرمربی سابق پرسپولیس که در اولین بازی خود در استادیوم خانگی تراکتور باید به مصاف تیم گذشته خود برود جذابیت این بازی را مضاعف خواهد کرد.

این دیدار اما تنها بازی مشکل تراکتور در نیمه اول نیم‌فصل خواهد بود. بازی‌های تراکتور به‌گونه‌ای است که در فصل گرم سال در مناطق جنوبی کشور بازی نخواهد داشت. ولی این تیم در سه هفته پیاپی با سه تیم دیگر مدعی فصل قبل بازی خواهد کرد و حفظ شرایط آرمانی در آن مقطع می‌تواند کلید موفقیت برای سرخ‌پوشان تبریزی در فصل پیش‌رو باشد. تراکتور در هفته نهم در تبریز با استقلال دیدار می‌کند و در هفته دهم در اصفهان با سپاهان روبه‌رو خواهد شد و در هفته یازدهم میزبان شهر خودرو خواهد بود.

دربی تبریز در هفته ماقبل پایانی اتفاق خواهد افتاد. تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتورسازی که از مالکیت مشترک برخوردارند در روزهای پایانی لیگ باهم روبه‌رو می‌شوند. تراکتور در آخرین هفته لیگ از امتیاز میزبانی برخوردار نیست و مهمان فولاد خوزستان است. برنامه بازی‌های تراکتور به‌گونه‌ای است که این تیم هر هفته با تیمی روبه‌رو خواهد شد که در هفته قبل از آن با پارس جنوبی جم دیدار داشته است. باید دید تراکتور با این شرایط می‌تواند به حسرت قهرمان نشدن در لیگ پایان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز