خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر وزنه‌برداری از 5مهرماه شروع می شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۴۷۰

جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی به منظور برگزاری هر چه بهتر لیگ جوانان و بزرگسالان باشگاههای کشور در فصل 98 برگزار شد و اولین هفته لیگ برتر پنجم مهرماه در تهران استارت می‌خورد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛ جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی به منظور برگزاری هر چه بهتر لیگ برتر فصل98 با حضور محسن بیرانوند دبیر فدراسیون، محسن جلیلی رئیس کمیته مسابقات (سازمان لیگ برتر) و نمایندگان باشگاههای متقاضی شرکت در لیگ برتر جوانان و بزرگسالان، بعدازظهر امروز (یکشنبه 13 مردادماه) در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد.

در لیگ برتر جوانان 6 تیم (مناطق نفت خیز جنوب خوزستان، شرکت ملی حفاری اهواز، عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی ارتش، مس رفسنجان و نور همدان) و در لیگ برتر بزرگسالان7 تیم (مناطق نفت خیز جنوب خوزستان، شرکت ملی حفاری اهواز، عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی ارتش، رعد پدافند، هیأت استان اصفهان و ایران مال) آمادگی خود را برای شرکت در رقابتهای لیگ برتر فصل98 اعلام کرده‌اند.

این باشگاهها موظفند در روز 23 و 24 مردادماه قراردادهای وزنه‌برداران خود را به "سرکار خانم الهام سلیمانی" مشاور حقوقی فدراسیون وزنه‌برداری ارائه نمایند.

***هفته اول لیگ برتر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان نیر 5تا7 مهرماه در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز