خبرگزاری کار ایران

کولاکوویچ: شانس صعود به المپیک داریم/ به بلغارستان هم می رفتیم کاری از دستمان برنمی آمد

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۴۶۳

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: ما این شانس را داریم که به المپیک صعود کنیم و باید تا آخرین لحظه مبارزه کنیم.

به گزارش ایلنا، ایگور کولاکوویچ در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال ایران درخصوص آمادگی ملی‌پوشان و برنامه‌های تیم ملی پیش از حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: شرایط مان چندان خوب نیست. برخی ناهماهنگی‌ها در تیم وجود دارد، چراکه برخی بازیکنان مصدوم و برخی ناآماده هستند.

او در خصوص مسابقات انتخابی المپیک در روسیه افزود: ما این شانس را داریم که به المپیک صعود کنیم و باید تا آخرین لحظه مبارزه کنیم. را‌ه‌مان طولانی است و حالا در اولین مرحله باید در روسیه به مصاف حریفان برویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص شرایط حریفان ایران در مسابقات انتخابی المپیک گفت: روسیه یکی از قوی‌ترین حریفان ایران است. با کوبا هم سال گذشته مشکل داشتیم. مکزیک سطح بالایی ندارد، اما نباید بازهم آنها را دست کم گرفت. بازهم تاکید می‌کنم روسیه میزبان است و شرایط خاصی دارد.

کولاکوویچ در خصوص اینکه آیا دلیل لغو اردوی بلغارستان اعتراض بازیکنان بوده یا دلایل فنی داشت، عنوان کرد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد شایعات نظر بدهم، اما ناهماهنگی‌هایی در مورد بازیکنان و مصدومان وجود دارد که اگر به بلغارستان می‌رفتیم شاید چندان هم به کارمان نمی‌آمد. فکر می‌کنم درست بود که به بلغارستان نرفتیم. به شایعات ورود نمی‌کنم، چون در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد آن حرف بزنم. نکته این است که حالا همه بازیکنان در اردو حضور دارند و سخت تمرین می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط اگر به عقب برگردیم بازهم با تمام قوا در لیگ ملت‌ها شرکت می کنید یا خیر، تصریح کرد: در لیگ ملت‌ها مبارزه کردیم تا به مرحله نهایی برسیم. نتایج بدی هم نگرفتیم و می‌توانستم برزیل را هم شکست بدهیم. برزیلی که روز گذشته در جام واگنر قهرمان شد و لهستان را با حضور لئون شکست داد. در مجموع نمی‌توان مسابقات را پیش‌بینی کرد. البته این موضوع را هم باید در نظر گرفت که لیگ ملت‌ها یه تورنمنت اقتصادی هم هست و ایران توانست امتیازات بزرگی کسب کند. لیگ ملت‌ها درآمدزایی خوبی برای ایران داشت و این را باید یک موفقیت دانست. ما شانس حضور در فینال را داشتیم و از این موضوع هم استفاده کردیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا سلیم چپرلی، صابر کاظمی و امیرحسین توخته با وجود اینکه در فهرست ۱۵ نفره دعوت‌شدگان به تیم ملی نبودند، در تمرینات حضور دارند؟ گفت: این سه بازیکن در لیست ۲۵ نفره تیم ملی هستند. هنوز اسامی نهایی بازیکنان را برای انتخابی المپیک مشخص نکرده‌ایم. ممکن است در اطلاع‌رسانی این موضوع سوءتفاهم به وجود آمده باشد.

ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک باید در سنت‌پترزبورگ با روسیه، کوبا و مکزیک روبرو شود. این مسابقات از 18 تا 20 مرداد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز