خبرگزاری کار ایران

آفاقی: تارتار اصرار کرد بمانم اما حالا من را نمی‌خواهد!

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۲۵۹

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید با اصرار تارتار در این تیم ماندنی شد اما حالا در لیست مازاد قرار گرفته است.

اکبر آفاقی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص اینکه چرا از نفت مسجدسلیمان کنار گذاشته شد، گفت: واقعا نمی‌دانم چرا باید این اتفاق برای من بیفتد. من اول فصل پیشنهاد داشتم اما آقای تارتار دو، سه مرتبه با من تماس گرفتند و گفتند که تو را می‌خواهیم و بیا که قرارداد امضا کنیم.

او ادامه داد: من به ایشان گفتم دوست دارم تا در تیم دیگری بازی کنم اما آقای تارتار اصرار کردند که به من نیاز دارند و همچنین گفتند که امسال بودجه خوبی داریم و در تیم بمان! حالا نمی‌دانم چه شده که می‌گویند از تو راضی نیستم چون به سبک فوتبال من نمی‌خوری! اگر از من راضی نبودند، از همان اول نمی‌گفتند در تیم بمان که حالا بخواهم بلاتکلیف باشم.

وی افزود: الان همه تیم‌ها نقل و انتقالاتشان را انجام داده‌اند و تمرینات آماده‌سازی منظمی را هم برگزار کرده‌اند تا در کنار هم به هماهنگی برسند. حالا من کدام تیم را باید انتخاب کنم؟ آقای تارتار گفتند اگر اینجا هم بمانی به تو بازی نمی‌رسد. من هم گفتم اگر اینجا بمانم و بازی نکنم که خیلی بدتر است؛ این وضعیت من است.

آفاقی در پاسخ به این سوال که حالا باید با دریافت رضایتنامه از نفت جدا شود، گفت: بله ولی فعلا به دنبال تیم هستم و تیمی را پیدا نکرده‌ام. بعید می‌دانم پیشنهاد خوبی وجود داشته باشد اما صبر می‌کنم و بهترین تصمیم را می‌گیرم.

بازیکن فصل گذشته فصل در این خصوص که پولی را دریافت کرده است یا نه، گفت: برای فصل جدید که پولی ندادند و ما هم پولی دریافت نکردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز