خبرگزاری کار ایران

جدیت تارتار در نفت مسجد سلیمان

اولتیماتوم پایانی؛ آماده نباشید خط می‌خورید!

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۸۴۲

مهاجم تیم فصل گذشته پارس جنوبی جم شب گذشته از نفت مسجد سلیمان جدا شد تا چهارمین بازیکنی باشد که با شروع تمرینات از طلایی پوشان جدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نفت مسجدسلیمان که اردوی آماده سازی خود را در تهران پشت سر میگذارد روز جمعه در چهارچوب دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی امید رفت که در پایان این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید، مهدی تارتار که پس از این دیدار عیار واقعی بازیکنان خود را دید و متوجه ضعف هایی در بعضی خطوط و بازیکنان خود شد تصمیم گرفت دو مهره تاره وارد و یک مهره از فصل گذشته خود را کنار بگذارد.

تارتار تصمیم گرفته تا بتواند حق انتخاب بهتر و دست بازتری برای انتخاب مهره‌های مد نظر خود داشته باشد و در کوران مسابقات به مشکل بر نخورد از همین رو وی روز گذشته محمود مطلق زاده، حسن فریور و سید محمد حسینی را  کنار گذاشت تا برای فصل جدید خود به دنبال تیمی دیگر باشند.

تیم نفت روز پنج شنبه در دومین دیدار تدارکاتی خود روز برابر تیم آلومینیوم اراک به میدان رفت و با نتیجه دو بر صفر به برتری دست پیدا کرد. یک روز بعد از این بازی، شب گذشته فرشید پاداش به چهارمین خروجی تیم تارتار لقب گرفت. سرمربی به او اعلام کرده به دلیل عدم آمادگی و نیاز تیم او می‌تواند با دریافت رضایتنامه از تیم جدا شود.

تارتار همچنین به بازیکنانش اعلام کرده که تغییرات تیم کماکان ادامه دارد و تا هفته‌های ابتدایی لیگ برتر هم امکان دارد در صورتیکه آماده نباشند از لیست کنار گذاشته شوند و به پایان همکاری برسند. تارتار فصل پیش در پارس جنوبی جم با چالش‌های فراوانی رو به رو بود و در فصل جدید تصمیم گرفته تا برای جلوگیری از بروز آنها با قاطعیت بیشتری وارد عمل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز