خبرگزاری کار ایران

باقری عصای دست مرد آرژانتینی است

تارتار: کالدرون می‌تواند پرسپولیس را متحول کند

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۱۵۳

تارتار به سرمربی جدید پرسپولیس هم اشاره دارد و می‌گوید کالدرون مربی بزرگی است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

به گزارش ایلنا، سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان در روز پایان کلاس مربیگری حرفه‌ای ‌آسیا برگزاری چنین کلاسهایی را بسیار مفید دانست و عقیده دارد، این کلاسها به دانش مربیان اضافه می‌کند.

تارتار می‌گوید این کلاس‌ها باید ادامه دار باشد چرا که شما می‌توانید تاثیرش را در کیفیت لیگ ببینید. تارتار به سرمربی جدید پرسپولیس هم اشاره دارد و می‌گوید کالدرون مربی بزرگی است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند ولی در عین حال باید از او حمایت شود و نیز فرصت لازم را بدهند تا بتواند افکارش را در تیم پیاده کند.

کلاسهای مربیگری حرفه‌ای ‌تمام شد. این کلاسها را چطور دیدید؟

کلاسهای خیلی خوبی بود. فکر میکنم برگزاری چنین دوره هایی به فوتبال ایران کمک کند. جا دارد من از آقای ماجدی بابت برگزاری چنین کلاسهایی تشکر کنم . از سوی دیگر نیز باید بگویم که نوع برگزاری کلاسها تغییر کرده و بر کیفیت ان افزوده شده و خیلی بهتر از کلاسهای قبل بود.

یعنی به این اندزه مهم بود؛ که می‌تواند در تغییر نگرش مربیان کمک کند؟

فقط همین انداز بگویم این کلاسها به قدری مفید بود که به سطح دانش تمان شرکت کنندگان اضافه شد. این کلاس هم به صورت عملی بود و هم تئوری و همین باعث شد که مریبان با یکدیگر تبادل نظر داشته باشند و سطح دانش خود را بالاتر ببرند. این کلاس تاثیر به سزایی در دانش افزایی مربیان داشت و من عقیده دارم باید هر چند وقت یکبار برگزار شود، حتی اگر شده مربیان دورهم جمع شوند و به تبادل نظر بپردازند تا اطلاعات فوتبالیشان بیشتر و به روز شود.

بالاخره سرمربی پرسپولیس هم مشخص شد نظر شما در مورد سرمربی جدید آرژانتینی پرسپولیس چیست آیا او به درد پرسپولیس می‌خورد؟

کالدرون مربی بزرگی است. چنین مربی که داری سبکو سیاق است مطمنا می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. البته باید به این نکته هم اشاره کنم باید به این مربی که تازه به تیم آمده است فرصت داده شود چون از تیم شناخت ندارد. از سوی دیگر باید به او اعتماد کنیم تا بتواند تفکراتش در تیم را پیاده کند. من فکر می‌کنم در این راه تنها کسی که می‌تواند به کالدرون کمک کند تا پرسپولیس بهتر را بشناسد، کریم باقری است. کریم کنار تیم بوده و شناخت خوبی از تیم دارد و کالدرون هم باید به کریم اعتماد کند. این اعتماد باعث می‌شود که زودتر نسبت به تیم شناخت پیدا و به قولی ترکیب نهایی را پیدا کند.

درمورد سبک بازی نگفتید؟ آیا سبک و اندیشه آرژانتینی در پرسپولیس جواب می‌دهد؟

از الان نمی‌شود جواب این سئوال را داد. فوتبال مجموعه‌ای ‌از عوامل است که باید این عوامل را در کنار هم بچینید تا به نتیجه دست پیدا کنید. سبک فوتبال آرژانتینی ترکیبی از فوتبال هجومی و محکم و فیزیکی است. من فکر میکنم با توجه به داشته‌های پرسپولیس این مربی بتواند تاثیر گذار باشد و به قول شما جواب دهد.

پرسپولیس به بازیکن جدید احتیاج دارد؟

به هرحال شما برای شروع فصل جدید به بازیکن جدید احتیاج دارید و باید براساس داشته هایتان تیم را تقویت کنید. پرسپولیس هم مستثنی از این قضیه نیست. بالاخره باید براساس داشته هایشان تیم را تقویت کنند. البته پرسپولیس تیم کاملی است . باید ابتدا نفرات فصل قبل را حفظ و قرارداد آن‌ها را تمدید کند. اما با تمام این اوصاف من فکر می‌کنم پرسپولیس در خط حمله به بازیکن جدید و خوب نیاز دارد تا بتواند بهتر از قبل عمل کند و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز