خبرگزاری کار ایران

مدافع چپ چالش جدید آبی‌ها

وقتی وعده‌ به استراماچونی عملی نشد؛ دو خروجی جنجالی استقلال و ناکامی در جذب

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۶۷۷

یکی از پست‌هایی که آبی‌های تهرانی در آن نیاز به جذب بازیکن دارند، مدافع چپ است

به گزارش ایلنا،استقلالی‌ها برای لیگ نوزدهم فعلاً فقط یک مدافع چپ در لیست خود دارند.استقلال تهران این روزها همراه با آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی خود را برای حضور در لیگ نوزدهم آماده می‌کند. یکی از پست‌هایی که آبی‌های تهرانی در آن نیاز به جذب بازیکن دارند، مدافع چپ است. استقلالی‌ها برای لیگ نوزدهم فقط میلاد زکی‌پور را به‌عنوان مدافع چپ تخصصی در اختیار دارند و در تلاش هستند یک مدافع چپ دیگر جذب کنند.

استراماچونی در حالی نیاز به جذب یک مدافع چپ برای تیم خودش دارد که آرمین سهرابیان و میثم تیموری از استقلال جدا شدند. درباره کنار گذاشتن این دو بازیکن شنیده می‌شود استراماچونی در حالی تصمیم گرفت سهرابیان و تیموری را از لیست خود خط بزند که به او وعده داده بودند یکی از مدافعان چپ تیم ملی را جذب می‌کنند اما استقلالی‌ها نتوانستند آن بازیکن را به این تیم بیاورند و حالا با مشکل روبه‌رو شده‌اند.

ظاهراً بازیکنی که به استراماچونی وعده داده شده بود احسان حاج‌صفی است که او در تراکتور باقی ماند. سرمربی ایتالیایی استقلال از این اتفاق شاکی است و حالا به دنبال جذب یک دفاع چپ خارجی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز