خبرگزاری کار ایران

سلطانی فر: با تعویق مسابقات لیگ برتر موافق نبودم

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۵۴۳

وزیر ورزش و جوانان گفت: من هیچوقت موافق تعویق لیگ نوزدهم نبوده و نیستم.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با دوربین ورزش و مردم درخصوص اینکه مخالف شروع مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر بوده گفت: من هیچوقت موافق تعویق لیگ نوزدهم نبوده و نیستم. اینگونه که گفته می شود من با فدراسیون درباره تعویق لیگ موافق هستم درست نیست. من پیش از این عنوان کردم با استانداردسازی لیگ و باشگاه ها موافقم. 

او ادامه داد: قوانینی که باید وجود داشته باشد و روال منطقی برای این کار مورد نظر من است. بهرحال ما یکسری اقدامات بین المللی هم داریم. ما نمی توانیم بگوییم لیگ مان حرفه ای است اما همه استانداردها و ضوابط و شاخص‌ها و قانون مندی هایمان بر اساس لیگ آماتور باشد. تلاش ما بر این است که همه الزامات را رعایت کنیم و اگر مشکلاتی داشتیم به اطلاع آنها برسانیم.

وزیر ورزش درباره اعلام خطر برخی رسانه‌ها درباره تعلیق فوتبال ایران نیز گفت: این که تا اتفاقی می افتد یکسری رسانه ها بعد از هر اتفاقی می گویند این رشته تعلیق می شود و یا آن یکی رشته تعلیق می شود! به نظر من این ها همه خودتعلیقی های داخلی است. ما در ارتباطاتی که داریم به این گونه نیست که ما کج برویم ما را تعلیق کنند، راست برویم ما را تعلیق کنند و ...، نخیر این گونه نیست و همه دنیا می دانند که کشورها قوانین داخلی دارند و قوانین و مقررات داخلی و ملاحظات فرهنگی و اخلاقی در داخل هر کشور برای تمامی محافل بین المللی خارجی محترم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز