خبرگزاری کار ایران

واکنش دروسی به حضور در بوکاجونیورز؛ اینجا هم جنون‌آمیز است

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۱۵۰

دنیله دروسی، هافبک سابق رم که به تازگی انتقالش به تیم بوکاجونیورز آرژانتین قطعی شده است، می‌گوید در تیم جدیدش همان احساسی را دارد که در رم داشت.

به گزارش ایلنا، دروسی 36 ساله که رم در پایان فصل گذشته حاضر نشد قراردادش را تمدید کند، در نشست خبری مراسم معارفه‌اش در حالی که در کنار مدیر باشگاه و هم‌تیمی سابقش نیکلاس بوردیسو نشسته بود، به خبرنگاران گفت: «بوردیسو به من چیزهای زیادی درباره بوکا گفت. اگر شما در این استادیوم نباشید، نمی‌توانید درک کنید که اینجا چه جوی دارد. اینجا واقعاً تماشایی است که البته این به خاطر شور و هیجان هوادارانش است. من هم توانستم یک باشگاه را پیدا کنم که مدیریت خوبی دارد و قابل اعتماد است. هواداران بوکا فوق‌العاده‌اند. تنها راهی که می‌توانم از آنها تشکر کنم این است که کارم را انجام دهم و این به من انگیزه‌ای مضاعف می‌دهد. من به‌عنوان یک فوتبالیست به اینجا آمده‌ام و این مسئولیتم را سنگین می‌کند.»

 در حالی که خیلی‌ها انتظار داشتند دروسی پس از جدا شدن از رم بازنشسته شود، او از این کار خودداری کرد و برخلاف هم‌تیمی سابقش فرانچسکو توتی ترجیح داد در تیمی به جز رم هم بازی کند و به همین دلیل بوئنوس آیرس را به‌عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرد.

دروسی افزود: «زمانی که خبر خروجم از رم اعلام شد، بوردیسو شروع به زنگ زدن به من کرد و نشان داد که واقعاً می‌خواهد مرا به اینجا بیاورد. من هم فوراً به او پاسخ مثبت دادم اما خب باید به این پیشنهاد فکر می‌کردم چون به دست آوردن چنین فرصت بزرگی ترسناک هم هست. من گفتم هستم چون می‌خواستم در جوی انگیزه‌بخش بازی کنم. بوردیسو هم به من در این باره تضمین داد و گفت که رئیس باشگاه آدم صادقی است و اینکه ما اینجا برای چیزهای زیادی می‌جنگیم. همیشه می‌دانستم او هرگز مرا به جایی نمی‌برد که از بازی کردن در آنجا احساس خوبی نداشته باشم. من نمی‌خواهم هیچ‌کس به من قولی بدهد. من به افراد قابل اعتمادی نیاز دارم چون فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم. نمی‌خواهم جایی باشم که انگیزه‌ام را خاموش کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز