خبرگزاری کار ایران

مارادونا؛ راز اسطوره سرخ برای عبور از چالش وفاداری

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۵۷۰

گاپیتان باسابقه جالوروسی پس از عقد قرارداد با بوکاجونیورز در کنفراس خبری حاضر شد.

به گزارش ایلنا، کاپیتان با سابقه رم با قراردادی هشت ماهه با دستمزد 500 هزار یورویی به بوکاجونیورز تیم مشهور و پر افتخار آرژانتینی پیوست.

این بازیکن باسابقه و 36 ساله پس از عقد قرارداد با این باشگاه در کنفراس مطبوعاتی حاضر شد، وی در ابتدای سخنان خود گفت:  زمانی که جدایی من از رم قطعی شد، بوردیسو تماس گرفت و سریعاً پاسخ مثبت دادم ولی بعد از آن کمی درنگ کردم چون کنار آمدن با چنین تغییر بزرگی سخت بود رم خانه من است من در آنجا رشد کرده و بزرگ شدم من دوست داشتم در این تیم از فوتبال خداحافظی کنم ولی شرایط همواره آن گونه که ما می‌خواهیم پیش نمی‌رود اما من به این باشگاه آمدم چون همیشه خواستم در جوی شورانگیز و مهیج بازی کنم. به بوردیسو اطمینان کردم چون می دانم او مرا به جایی نمی برد که باعث نارضایتی ام شود. بوردیسو دوست صمیمی من است او با من در مورد بوکاجونیورز  صحبت کرد  و بعد من دیدم باشگاه مناسب و خوبی مثل بوکا را  در پیش رو دارم هواداران آنها فوق العاده هستند و به نظر من اگر شما وارد لا بومبونرا نشوید هرگز نمی توانید حس فوق العاده آنرا درک کنید، هر بازیکنی باید روزی این شرایط فوق العاده مرا حس کند چون اگر کسی عاشق فوتبال باشد نمی تواند از چنین تجربه ای بگذرد. دیدن بازی های مارادونا در این تیم، مرا به بوکاجونیورز علاقه مند کرد. این علاقه مندی در ادامه به یک جنون برای حضور در اینجا تبدیل شد، من برای جبران محبت هواداران این تیم همه کار میکنم من به عنوان فوتبالیست به اینجا آمده ام و این یک مسئولیت بزرگ است.

وی در ادامه گفت:  

اصلا علاقه ندارم در جایی به میدان بروم که شور و اشتیاقی برای فوتبال وجود ندارد اینجا مردم 24 ساعت شبانه روز به فوتبال فکر می کنند و این همان چیزی است که دوست دارم،  من در محیط دیوانه کننده رم زندگی کردم. خیلی از بازیکنان به دنبال آرامش هستند و از چنین جوی دوری می کنند اما من دقیقا در چنین جوی به آرامش می رسم. جو اینجا دقیقا مثل رم است.

او در پایان در خصوص هدفش در بوکا جونیورز گفت: 

 اهدافم در بوکاجونیورز دقیقا همان اهداف باشگاه است. قهرمانی در همه جام ها و البته کوپا لیبرتادورس، اینجا هستم تا به تیم کمک کنم و حالا نمی توانم بیش از این برای اولین بازی خود منتظر بمانم. 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز