خبرگزاری کار ایران

صادقی: جام شهدا جام خوبی بود/ در لیگ برتر سعی می کنیم هفته به هفته بهتر شویم

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۷۰۰

سرمربی باشگاه سایپا گفت: برنامه پیشنهادی سازمان لیگ این بود که رقابت ها در هشتم مرداد شروع شود اما این اتفاق نیافتاد. این موضوع برای تیم ما که برنامه کاری خود را می‌دانست بسیار سخت بود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی بعد از پیروزی سه بر یک برابر شاهین بوشهر و قهرمانی در جام شهدا اظهار داشت: به خاطر بزرگداشت جام شهدا در این رقابت‌ها شرکت کردیم. برای تیم ما که تغییرات زیادی داشت و بازیکنان جوانی دارد، بازی با پرسپولیس و شاهین تجربه خوبی بود. سعی کردیم بیشتر از بازیکنانی استفاده کنیم که مقابل پرسپولیس غایب بودند. در نیمه دوم هم پنج، شش تعویض داشتیم و در مجموع تجربه خوبی بود.

سرمربی سایپا درباره ساعت برگزاری مسابقات تیمش ادامه داد: بازی اول و دوم ما هشت شب بود. بازی در ساعت پنج بعد از ظهر بسیار سخت است.

او درباره تاخیر در شروع لیگ برتر افزود: برنامه پیشنهادی سازمان لیگ این بود که رقابت ها در هشتم مرداد شروع شود اما این اتفاق نیافتاد. این موضوع برای تیم ما که برنامه کاری خود را می‌دانست بسیار سخت بود.

صادقی درباره هدف سایپا در لیگ نوزدهم گفت: هدف ما این است که هفته به هفته بهتر شود. تیمی که هفده بازیکن خود را از دست داده و بازیکنان جوان زیادی دارد، هدفش پیشرفت است. اگر پیشرفت کنیم، نتایج خوب می‌گیریم. در لیگ برتر همه برای کسب سهمیه آسیایی بازی می‌کنند. دنبال پیشرفت بازیکنان و داشتن تیم خوبی در لیگ نوزدهم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز