خبرگزاری کار ایران

با اسکوچیچ می‌توانیم در لیگ برتر موفق باشیم

ستاوی: از بین پیشنهادها برزیل ایران را انتخاب کردم

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۲۴۹

علی ستاوی بازیکن جوان باشگاه فولاد خوزستان با امضای قراردادی به عضویت تیم صنعت نفت آبادان در آمد تا زردپوشان آبادانی را در فصل جدید همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی ستاوی پس از پیوستن به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: از بین پیشنهاداتم صنعت را انتخاب کردم چون این تیم برزیل فوتبال ایران است و هواداران بیشماری در فوتبال دارد. مردم از بازیکنان تیمشان حمایت می کنند و در کل شرایط را در اینجا خوب دیدم برای همین به آبادان آمدم.

وی ادامه داد: این فصل پیشنهادات خوبی داشتم و حتی تلاش کردم شانسم را برای رفتن به خارج ازخوزستان امتحان کنم، اما ظاهرا قسمت بود همچنان در فوتبال خوزستان به کارم ادامه دهم. سعی می‌کنم فصل جدید را با قدرت در صنعت نفت آغاز کنم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد ترک تیم فولاد گفت: جدایی از تیم با امکانات فولاد کمی سخت بود اما انگیزه‌های زیادی برای بازی در صنعت نفت دارم. این تیم همیشه قدرتمند بوده و با توجه به تلاش‌هایی که امسال از این مجموعه دیدیم، تصور می‌کنم فصل خوبی پیش روی ما باشد.

ستاوی در مورد وضعیت این تیم تصریح کرد: باشگاه صنعت نفت در جذب بازیکن سرعت عمل خوبی به خرج داد و به همین دلیل از رقبا عقب نیستیم. در تمرینات همه بازیکنان را با انگیزه می‌بینم و با توجه به توقعی که هواداران از ما دارند و تلاش و پشت کاری که در تمرینات وجود دارد، فکر می‌کنم فصل خوبی در انتظار ما باشد. البته اسکوچیچ هم مربی کاربلد و باتجربه‌ای است و می‌توانیم با این مربی عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. اسکوچیچ از فوتبال ایران شناخت دارد و مربی بزرگی است.  من زمانی که در تیم های پایه فولاد  بودم این مربی را می شناختم و می‌دانم مربی کاربلدی است.او بسیار به بازیکنان جوان بها می دهد و امیدوارم در این فصل همه بازیکنان دست به دست هم دهیم که هم تیم موفق باشد و هم دل مردم آبادان را شاد کنیم. خوشحالم از اینکه در خدمت تیم صنعت نفت آبادان هستم.

به گزارش ایلنا، باشگاه نفت آبادان در نقل و انتقالات تابستانی این فصل تاکنون با 9 بازیکن به اسامی محمد اهل‌شاخه، عبدالله ناصری، عیسی آل‌کثیر، مهدی مؤمنی، ناصر سالاری، مهدی حنفی ساوجبلاغ، محمود مطلق‌زاده، امید حامدی‌فر و علی ستاوی قرارداد امضا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز