خبرگزاری کار ایران

اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال زنان در اسلوونی

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۶۷۰

تیم ملی والیبال زنان ایران با سفر به کشورهای اسلوونی و کرواسی برای مسابقات جام ملت های آسیا 2019 آماده می شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تمرینات تیم ملی بانوان ایران در کشور اسلوونی روز پنجشنبه ادامه پیدا کرد و ملی پوشان بر اساس برنامه آماده سازی کادرفنی، برنامه تمرینی خود را پشت سر گذاشتند. بانوان ایران که بامداد چهارشنبه کشور را ترک کردند، با سفر به کشورهای اسلوونی و کرواسی برای مسابقات جام ملت های آسیا 2019 آماده می شوند.

جواد مهرگان  مشاور فنی تیم ملی بانوان ایران در تشریح برنامه های تیم ملی افزود: صبح پنجشنبه یک جلسه تمرین با وزنه و هماهنگی انجام دادیم و در ادامه در نوبت عصر نیز تمرینات با توپ ما ادامه پیدا کرد.

مهرگان در ادامه صحبت های خود، افزود: جمعه صبح یک تمرین دیگر داشتیم و در ادامه عصر روز جمعه به مصاف تیانجین چین رفتیم که این مسابقه دو بر یک به سود حریف به پایان رسید. بعد از پایان مسابقه بازی را در حالت تمرینی ادامه دادیم که این نبرد تمرینی ۴۰ دقیقه به طول انجامید.

او با اعلام رضایت از شرایط اردویی گفت: شرایط اردو مناسب است و وضعیت خوبی در اینجا داریم و وضعیت به شکلی است که می توانیم آماده تر شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز