خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی زنان آسیا

تیم ملی والیبال بانوان هند را شکست داد/ چین حریف بعدی شاگردان هاشمی

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۵۳۰

تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین بازی خود در رقابتهای قهرمانی آسیا 3 بر یک تیم ملی هند را شکست داد تا شانس بیشتری برای صعود به مرحله دوم داشته باشد.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان ایران در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل تیم هند قرار گرفتند و با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند.

ملی پوشان ایران در گیم اول با ترکیب مینا روستا، شبنم علیخانی، زینب گیوه، مائده برهانی، مهدیه خواجه کلایی، فرنوش شیخی و نگار کیانی به میدان رفتند و به دلیل دریافت ها و سرویس های ضعیف نتیجه را واگذار کردند. در این گیم سرمربی تیم ملی ایران مهدیه خواجه کلایی، الهام فلاح و ندا چملانیان را تعویض کرد اما در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به نفع حریف به پایان رسید.

در گیم دوم بازیکنان ایران با هماهنگی بیشتر و اشتباهات فردی کمتر به برتری 25 بر 17 دست یافتند. گیم‌های سوم و چهارم با نتیجه مشابه 25 بر 20 به سود شاگردان مریم هاشمی به پایان رسید تا در نهایت ملی پوشان ایران با حساب 3 بر یک برنده میدان شده و شانس بیشتری برای رسیدن به مرحله دوم داشته باشند.

 تیم مل ایران به دلیل انصراف تیم ملی فیجی فردا استراحت می کند و ساعت 19:30 جمعه به وقت محلی (16 به وقت تهران) به مصاف تیم ملی چین می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز