خبرگزاری کار ایران

شکاری: با مجیدی تیم امید سرحال و با روحیه شده

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۰۷۲

بازیکن تیم ملی امید ایران گفت: مجیدی در بعضی مواقع بازیکنان را طوری تمرین می‌دهد که بازیکنان دوست دارند با هم رقابت کنند. الان تمرینات یکنواخت نیست و طبیعتا پیشرفت هم داشتیم.

به گزارش ایلنا، رضا شکاری درباره اردوی تیم ملی امید گفت: به جز لژیونرها، همه بازیکنان اینجا هستند. اردوی خوبی داریم. امکانات مناسبی فراهم شده است. در پایان هم با تیم ملی بزرگسالان بازی خواهیم کرد.

اودرباره مربیگری فرهاد مجیدی در این تیم به جای زلاتکو کرانچار اظهار کرد: از زمانی که آقای مجیدی آمده است، تیم سرحال و با روحیه شده است. مجیدی در بعضی مواقع بازیکنان را طوری تمرین می‌دهد که بازیکنان دوست دارند با هم رقابت کنند. الان تمرینات یکنواخت نیست و طبیعتا پیشرفت هم داشتیم.

هافبک جدید تراکتور درباره صعود به المپیک بعد از حدود نیم قرن گفت: نمی‌توان بدون حساب گفت که به المپیک می‌رویم. الان کادرفنی عوض شده و انگیزه بازیکنان دوچندان شده است. با این بازیکنانی که در اختیار داریم، امیدوارم به المپیک برویم.

شکاری درباره شروع تمرینات بدنسازی تیم‌های لیگ‌‌برتری برای شروع مسابقات اظهار کرد: الان در اولین جلسه تمرین تیم ملی هستیم اما خودم دوست دارم در تیم ملی هم تمرین بدنسازی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز