خبرگزاری کار ایران

توسط کمیته تعیین وضعیت صادر شد؛

محکومیت میلیاردی علیه تراکتور

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۲۳۸

کمیته تعیین وضعیت آرای خود را در خصوص چند پرونده تیم‌های لیگ برتر و لیگ یک اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره شده به شرح زیر است:

در پرونده شکایت ولی خرسندی از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500/000/000 ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 10/000/000 هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت پیمان نامور از باشگاه پاس همدان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 820/000/000 ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوی خواهان را نسبت به مبلغ 480/000/000 ریال مردود اعلام کرد.

با توجه به شکایت محمد میری از باشگاه سپیدرود رشت کمیته وضعیت این باشگاه را به پرداخت مبلغ 450/000/000 ریال بابت قسمتی از خواسته در حق خواهان در قبال دریافت لاشه دستور پرداخت صادره به انضمام گواهی عدم پرداخت در مهلت 30 روزه محکوم کرد. همچنین قسمتی از خواسته خواهان به مبلغ 50/000/000 ریال با عنایت به امضاء صورتجلسه سازش مردود اعلام می گردد.

در پی شکایت اکبر یداللهی از باشگاه تراکتورسازی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 1/200/000/000 ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نمی باشد.

گفتنی است آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز