خبرگزاری کار ایران

روزبه چشمی در نقش غیرقابل پیش بینی

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۰۹۶

درباره روزبه چشمی خبرهای متفاوتی را شنیده‌ایم اما اخیرا از تمایل باشگاه استقلال به بازگشت این بازیکن صحبت می‌شود که هنوز سران این باشگاه اقدامی انجام نداده‌اند که این نیت آنها برای بازگشت چشمی اثبات شود.

به گزارش ایلنا، چشمی جزو آن گروه از بازیکنان بود که گفته می‌شد در برخی اعتصاب‌ها نفش داشت به همین دلیل برای ادامه همکاری با این بازیکن اختلاف‌نظرهای بسیاری میان مسوولان باشگاه استقلال به وجود آمده است. با این حال به جهت آنکه استقلال با کمبود بازیکن مواجه است هیچ بعید نیست که سران باشگاه استقلال در نهایت به این جمع‌بندی برسند که چشمی را یک فصل دیگر حفظ کنند. 

به تازگی نیز مدیربرنامه‌های چشمی در رسانه‌ها فعال شده و مدام درباره وضعیت این بازیکن توضیحاتی می‌دهد. مدیربرنامه چشمی در تشریح آخرین وضعیت این بازیکن گفته: «روزبه در حال حاضر در خارج از ایران به سر می‌برد و بعد از بازگشت به ایران باید دید چه شرایطی به وجود خواهد آمد. البته چشمی اگر قرار باشد در ایران فوتبالش را ادامه دهد قطعاً در استقلال بازی خواهد کرد و به تیم دیگری نخواهد رفت. ما قبلاً هم به باشگاه گفته بودیم که اگر می‌خواهند، دنبال بازیکن جانشین باشند، ولی باشگاه دوست دارد که این همکاری ادامه داشته باشد. در ضمن روزبه هم استقلال را دوست دارد. روزبه قبلاً پیشنهاد باشگاه الاهلی قطر را رد کرد، پیشنهادی که چیزی در حدود 2/4 میلیون دلار بود. این بازیکن در حال حاضر از چند تیم اروپایی هم پیشنهاد دارد و فعلاً چیزی مشخص نیست. ما دوست نداریم استقلال را سر کار بگذاریم و گفتم که چشمی در ایران فقط برای استقلال بازی خواهد کرد. البته تصمیمات چشمی قابل پیش‌بینی نیست و باید دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز