خبرگزاری کار ایران

هادی طباطبایی در گفت و گو با ایلنا:

من بودم باز هم مربی آلمانی می آوردم/ نگران آینده استقلال هستیم که حرف می زنیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۷۳۷

دروازه بان سابق استقلال می گوید آقایانی که بدهی به بار آورده اند باید جوابگو باشند

به گزارش ایلنا،هادی طباطبایی دروازه بان سابق استقلال معتقد است این ضعف باشگاه استقلال است که مربی گران قیمتی مثل استراماچونی را به خدمت گرفته اما هیچ دستیار ایرانی کنار او نیست تا بتواند تجربه به دست بیاورد و به درد آینده این تیم بخورد در صورتی که استقلال می توانست از این فرصت استفاده کند و مربی ایرانی کنار استراماچونی باشد و به علم روز فوتبال آشنا شود.

در مورد حضور استراماچونی در استقلال چه نظری دارید؟

الان خیلی نمی شود در این رابطه اظهار نظر کرد چون استراماچونی تازه به استقلال آمده و کارش را شروع کرده است. باید یک مقدار تحمل کرد تا ببینیم روند کاری اش به چه شکلی پیش می رود و بعد از آن بتوانیم هم در مورد خودش و هم نحوه تیم بستن و پشتیبانی باشگاه صحبت کنیم.

مربی گران قیمتی مثل استراماچونی در استقلال جواب می دهد؟

به هر حال ایشان از جمله مربیانی است که با فوتبال روز دنیا آشنا است و فوتبال را خوب بلد است اما اینجا چطور می خواهند کار کنند و چه شرایطی باشد را باید منتظر زمان باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

استراماچونی دستیار ایرانی نخواهد داشت و فقط بهزاد غلامپور به عنوان مربی گلرها در کادر فنی اش کار خواهد کرد. در این رابطه چه صحبتی دارید؟

اینکه ایشان دستیار ایرانی نمی خواهد به نحوه مذاکره بستگی دارد که خودش چه خواسته ای داشته و باشگاه چه خواسته هایی داشته و در نهایت باشگاه این شرایط را پذیرفته است اما این ضعف باشگاه است که مربی با چنین هزینه ای آورده اما مربی ایرانی کنارش نیست تا تجربه به دست بیاورد و بتواند با علم روز فوتبال آشنا شود در حالی که باشگاه استقلال می توانست از حضور استراماچونی بهتر استفاده کند.

با جدایی مهدی رحمتی استقلال درون دروازه مشکلی احساس نخواهد کرد؟

فعلا که دنبال جایگزین او هستند و منتظریم ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. در مورد جدایی رحمتی هم در آینده مفصل صحبت خواهم کرد اما الان باید ببینیم جایگزین او در تیم چه کسی خواهد بود.

چه فصلی را برای استقلال متصور هستید؟

هنوز زود است و هیچ چیزی از تیم نمی بینیم که اظهارنظر کنیم و باید فرصت بدهیم تا بازیها شروع شود و عملکرد استقلال را ببینیم و بعد صحبت کنیم.

استراماچونی را انتخاب خوبی برای استقلال می دانید؟

من اگر بودم باز هم مربی آلمانی می آوردم چون بچه ها 2 سال با مربی آلمانی کار کرده اند و با سبک و تفکر مربی آلمانی آشنا هستند و باشگاه هم در این شرایط می توانست به مربی آلمانی فکر کند.

شفر را کنار گذاشتند که هزینه سنگینی روی دست استقلال خواهد گذاشت. در چنین شرایطی استخدام مربی گران قیمتی مثل استراماچونی به صلاح بود؟

شفر را برداشتند که مربی بهتری بیاورند و در مورد این هزینه ها هم خودشان باید جواب بدهند. وقتی قرارداد بسته اند باید جوابگو هم باشند.

در مورد بحث کسر امتیاز و احتمال حذف استقلال از آسیا چه نظری دارید؟

اینها مربوط به باشگاه است و خودشان باید جوابگو باشند و ما هم منتظریم ببینیم چکار می کنند.

با این وضعیت نگران آینده استقلال نیستید؟

مگر می شود نگران نباشیم؟ تیم به مربی خوب نیاز داشت و مربی خوب هم هزینه دارد حالا چطور می خواهند هزینه او را تامین کنند خودشان می دانند. چرا نگران نباشیم؟ اگر نگران نبودیم که اصلا صحبت نمی کردیم پس نگران هستیم که در مورد این اتفاقات صحبت می کنیم.

حضور مربیان خارجی مثل کالدرون، دنیزلی و استراماچونی در لیگ برتر فرهنگ های مختلف را به فوتبال ما نمی آورد؟

فوتبال ما خیلی این ظرفیت را ندارد که پذیرای فرهنگ های مختلف باشد. ما باید یک الگویی داشته باشیم و بر اساس آن کار کنیم تا راحت تر جلو برویم. هر مربی کنار خط سبک خودش را دارد و اینکه حضور این فرهنگ ها برای فوتبال ما چه فایده ای دارد جای بحث دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز