خبرگزاری کار ایران

حواس مدیران باشگاه باشد

استقلال و این سه مشکل فنی؛ از آیاندا پاتوسی تا وریا غفوری و غیبت یک قاتل

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۶۴۷

نگرانی‌های فنی در مورد استقلال شاید در سه مورد قابل بیان باشد.

به گزارش ایلنا،استقلال امسال مشکل بزرگ چند سال اخیرش را تا حدی رفع کرد و توانست درست و به موقع تمرینات آماده‌سازی برای فصل جدید را استارت بزند؛ به طوری که آن‌ها همین حالا حداقل دو هفته از رقیب سنتی جلو هستند. در عین حال اما کماکان کاستی‌هایی هم در مورد آبی‌‌ها وجود دارد. مهم‌ترین نگرانی‌های فنی در مورد این تیم شاید در سه مورد قابل بیان باشد.

مساله اول به بازیکن ذخیره در پست دفاع راست مربوط می‌شود. تمدید قرارداد با وریا غفوری قطعا یک اتفاق مثبت برای استقلالی‌ها بود، اما اگر وریا نباشد آن‌ها فعلا جانشین خاصی برای او ندارند. خسرو حیدری خداحافظی کرده، فرشاد محمدی‌مهر بعد از یک سال نیمکت‌نشینی اخیرا از استقلال جدا شد و پژمان منتظری هم که گاهی در این پست بازی می‌کرد علاقه‎ای به ادامه حضور در استقلال ندارد.

دغدغه دوم، حفظ آیاندا پاتوسی است؛ بازیکنی که استقلال بدون او قطعا چیزهای زیادی کم خواهد داشت. پاتوسی نیم‌فصل دوم پارسال خیلی به کار تیم آمد و به دفعات گره کار را باز کرد؛ مخصوصا با ارسال‌های دقیق و زهردارش. در حال حاضر استقلالی‌ها برای حفظ پاتوسی به مشکل خورده‌اند. این پروژه حداقل نیاز به 550 هزار دلار بودجه دارد.

مشکل دیگر استقلال هم مثل همه این سال‌ها، فقدان یک مهاجم نوک بی‌رحم است. آبی‌ها سال‌هاست که در جدول گلزنان حتی یک نماینده نصفه‌ونیمه و غیرمدعی هم ندارند و کلا منهای مقطعی که مامه تیام در این تیم درخشید، در خط حمله فاقد کارایی لازم بودند. طبیعی است که مدیران استقلال هر چه سریع‌تر باید برای رفع این دغدغه‌ها دست به کار شوند. مهاجمی که در خط هجومی این تیم نقش یک قاتل را ایفا کند و بتواند آمار مناسبی از حیث گلزنی از خود به جا بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز