خبرگزاری کار ایران

آذری: تراکتور حق ندارد با 3 بازیکن سرباز ما قرارداد ببندد

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۲۳۲

مدیرعامل ذوب آهن بار دیگر نسبت به وضعیت 3 بازیکن سرباز این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، سعید آذری در مورد وضعیت 3 بازیکن سرباز تیم ذوب‌آهن اظهار کرد: از لحاظ فصل فوتبالی کار این بازیکنان با تیم تراکتور به اتمام رسیده و این بازیکنان باید به تیم ذوب‌آهن اصفهان بازگردند.

وی افزود: 19 شهریور خدمت سربازی این بازیکنان به اتمام می‌رسد که 13 روز بعد از پایان فصل نقل و انتقالات است، اما این بازیکنان تیم ذوب‌آهن هستند و یک و نیم سال قرارداد با تیم داشته که برای خدمت سربازی به تراکتور رفته و بازگشت آنها به تیم ذوب‌آهن جزو نقل و انتقالات محسوب نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: نام این 3 بازیکن را به لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا هم داده‌ایم و آن‌ها می‌توانند تا 19 شهریور باقیمانده خدمت سربازی خود را در یگان نظامی در اصفهان بگذرانند و تیم تراکتور حق انعقاد قرارداد با این بازیکنان را ندارد، چون بازیکنان تیم ذوب‌آهن هستند.

وی اضافه کرد: از حس میهن‌پرستی مدیران باشگاه تراکتور و مالک این باشگاه آقای زنوزی تشکر می‌نمایم که با درک بالای خود نشان دادند که نمی‌خواهند ذوب‌آهن نماینده ایران برابر تیم عربستانی تنها بماند و موفقیت ذوب‌آهن برابر الاتحاد عربستان به تمام فوتبال ایران تعلق دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز