خبرگزاری کار ایران

کوتینیو: من بارسلونا را دوست دارم اما چه کسی از آینده خبر دارد؟

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۸۳۸

فیلیپ کوتینیو از علاقه خود و آینده نامعلومش در بارسلونا می‌گوید.

به گزارش ایلنا، کوتینیو 27 ساله که در زمستان 2018 با 120 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست، نتوانسته در نیوکمپ انتظاراتی که از گران ترین خرید تاریخ باشگاه می رفت را برآورده کند و به نظر می‌رسد بارسا برای خرید بازیکنان جدید و همچنین فیرپلی مالی این هافبک برزیلی را که پس از کوش قوس‌های فراوان به خدمت گرفت در تابستان به فروش برساند.

این بازیکن در کنفراس مطبوعاتی بعد از دیدار با پرو گفت: من با بارساونا قرارداد دارم و دوست دارم در این تیم بمانم ولی هیچکس از آینده خبر ندارد هر چند این آینده برخلاف علاقه من باشد، من به رسانه‌ها توجه نمی‌کنم آنها گاهی برای دیده شدن دروغ‌های شاخ دار می‌گویند.

او همچنین در ادامه از حضور احتمالی گریزمان و نیمار در بارسلونا گفت: بازی در کنار بهترین‌ها آرزوی هر فوتبالیستی‌ست آن هم در بارسلونا تیمی که همواره دنبال موفقیت است.

وی در ادامه در مورد مسی افزود: بازی در کنار لئو یک خوشحالی و رضایت بزرگ را دارد و افتخاری عظیم است چون لئو کسی است که درون زمین حرف‌های زیادی با شما رد و بدل می‌کند و در خارج از زمین هم انسانی بی نهایت متواضع و فروتن است که کمک بسیار زیادی هم به من کرده است.

کوتینیو که با برزیل موفق به صعود به دور 1.4 نهایی کوپا آمریکا شده در این فصل در 54 بازی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفته که موفق شده در 11 بار دروازه حریفان را باز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز