خبرگزاری کار ایران

نگاهی به لیست و سهمیه‌های استقلال

11 گزینه داخلی و خارجی برای 3 جای خالی!

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۷۵۸

استقلال فعلا فقط 3 جای خالی دارد اما صحبت از جذب و مذاکره با 10 تا 11 بازیکن جدید مطرح است!؟

به گزارش ایلنا،باشگاه استقلال از 5 خرید جدیدش برای فصل آینده رونمایی کرد. با آمدن این نفرات و اضافه شدن آن‌ها به استقلال از لیست 18 بازیکن بزرگسال فقط 3 جای خالی باقی مانده است. آبی پوشان تا اینجا 15 بازیکن بزرگسال و 3 بازیکن زیر 25 سال در لیست شان دارند.این در شرایطی است که هنوز تکلیف ماندن و رفتن طارق همام، روزبه چشمی، پژمان منتظری، آیاندا پاتوسی و علی کریمی مشخص و قطعی نشده است. فقط 3 جای خالی باقی مانده است،اما باشگاه مدعی است هر5 بازیکن آزادش خودش را می‌خواهد حفظ کند، چند بازیکن مانند آرش رضاوند از مذاکره با مدیران استقلال می‌گویند،غلامپور از جذب یک دروازبان در حد حسینی می‌کند و آندره آ استراماچونی از جدب 2 تا 3 بازیکن خارجی خبر می‌دهد،کامران منزوی هم تاکید می‌کند که کاوه رضایی را می‌خواهند و در‌های باشگاه به روی باز است. به عبارت دیگر استقلال فعلا فقط 3 جای خالی دارد اما صحبت از جذب و مذاکره با 10 تا 11 بازیکن جدید مطرح است!؟

 استقلال و 3 جای خالی

1-حسین حسینی2-وریا غفوری3-محمد دانشگر4-میثم تیموری5-فرشاد محمدی مهر6-فرشید باقری7-فرشید اسماعیلی8-روح اله باقری9-مرتضی تبریزی10-مرتضی آقاخان11-داریوش شجاعیان12-علی دشتی13-مسعود ریگی14-میلاد باقری15-سیاوش یزدانی بازیکنان بزرگ سال استقلال هستند.1-محست کریمی( 24 ساله)2-آرمین سهرابیان(23سال)3- میلاد زکی پور(23سال)هم 3 سهمیه زیر 25 سال استقلال به شمار می‌روند. با توجه به اینکه شرط استفاده از بازیکن زیر 25 سال این این است که فصل قبل از آن یعنی زمانی که سهمیه زیر23 سال بوو هم در آن تیم بازی کرده باشد، امکان قراردادن خرید‌های جدید در ایت لیست وجود ندارد. از طرف دیگر فرشید اسماعیلی و دیگر بازیکنان بزرگسال استقلال همگی 25 سال و بیشر دارند و آبی‌ها گزینه‌های دیگری جر این 3 نفر برای پر کردن سهمیه زیر 25 سال ندارند. 

 3جای خالی و این همه مدعی!

 باشگاه استقلال مدعی است به دنبال حفظ پژمان منتظری، روزبه چشمی، آیتدا پاتوسی، طارق همام و علی کریمی است. این در شرایطی است که نگاهی به لیست آبی‌ها نشان می‌دهد که ادعای آن‌ها بیش از آنکه درست و واقعی باشد یک نمایش و شو است! از این جمع 5 نفره فقط هافبک عراقی به استقلال نزدیک است که اگر او بماند برای آبی‌ها فقط 2 جای خالی دیگر باقی خواهند ماند. 2 لیست برای دست 4 نفر!؟ از طرف دیگر آبی‌ها با توجه به نیاز قطعی و فنی خودشان به دنبال جذب یک دروازبان است که تمام گزینه‌ها سهمیه لیگ برتری و بزرگسال هستند.اگر مذاکره با آرش رضاوند و کاوه رضایی و آمدن 2 تا 3 بازیکن خارجی هم درست باشد، آنوقت نه تنها دیگر جایی برای امثال منتظری و چشمی و پاتوسی باقی نمی‌ماند که از بازیکنان فعلی هم باید 2-3 نفری در لست مازاد قرار بگیرند.

آخرین سهمیه لیگ برتری برای رضاوند یا گلر؟

از 5 بازیکنی که استقلال دیروز از آن‌ها رونمایی کرد 4 نفر آن‌ها سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شوند. به این ترتیب استقلال فقط می‌تواند یک سهمیه لیگ برتری جذب کند. باید دید انتخاب کادر فنی و مدیران باشگاه چیست، آخرین سهمیه را به خرید بازیکنی مثل رضاوند اختصاص می‌دهد یا آن را گلر لیگ برتری مثل اکبر منادی و اخباری اختصاص خواهد داد؟ آنچه که مسلم است از 3 سهمیه باقی مانده در لیست استقلال فقط یک نفر آن‌ها می‌تواند به عنوان خرید جدید به استقلال قرارداد ببندد.

حالا این سوال پیش می‌آید که اگر استقلال بخواهد لیست اش را برای تمدیدی‌ها و خرید‌های جدید خالی کند، چه کسانی گزینه هستند؟ مرتضی آقاخان مهاجم اسقلال که فصل قبل را به دلیل مصدومیت‌های متوالی و طولانی از دست داد، محسن کریمی که او هم فصل گذشته اغلب مصدوم بود. فرشید باقری که مدیران باشگاه در فصل گذشته تصمیم داشتند او را کنار بگذارند هم گزینه دیگری است. دانشگر هم پیشنهادی از قطر دارد که شاید با جذب بازیکنان جدید استقلالی‌ها با ترانسفر شدت این مدافع موافقت کنند. از طرف دیگر اگر امید نورافکن برای یک فصل دیگر ماندنی شود احتمال جدایی زکی پور که گفته می‌شود از سپاهان و فولاد پیشنهاد‌های خوبی دارد زیاد است. طبق شایعه و شنیده‌ها احتمال فروش مرتضی تبریزی اگر مشتری برای او پیدا شود هم وجود دارد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز