خبرگزاری کار ایران

شاندیزی: بازی آسان لبنان را سخت کردیم!

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۲۱۱

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران گفت: رای ما ایرانی‌ها همیشه آسان‌ترین بازی سخت‌ترین بازی در هر تورنمنت می‌شود و این موضوع برای تمامی تیم‌های ایران صدق می‌کند.

به گزارش ایلنا، حمید شاندیزی در نشست خبری بعد بازی با لبنان، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم، برای ما ایرانی‌ها همیشه آسان‌ترین بازی سخت‌ترین بازی در هر تورنمنت می‌شود و این موضوع برای تمامی تیم‌های ایران صدق می‌کند که معتقدم به شرایط روحی و روانی باز می‌گردد، ما هیچ گاه نتوانستیم خودمان را برای یک بازی آسان، سخت آماده کنیم.

او با بیان اینکه تصور نمی‌کردم بازی در این حد گره بخورد، گفت: امروز توپ‌هایمان به گل نرفت و اگر به جای تیر دروازه، توپ‌ها گل می‌شد فشار از روی بازیکنان کم می‌شد و راحت‌تر بازی می‌کردیم.

او در خصوص بازی آینده ایران با ژاپن در مرحله نیمه نهایی، مطرح کرد: به فینال چهارم مقابل ژاپن که قدرت بزرگ آسیاست، رسیدیم و برنامه‌ریزی خوبی برای این دیدار داریم، معتقدم در بازی فردا فشار کمتری روی بچه‌ها خواهد بود چون خودمان را برای یک بازی سخت آماده کرده‌ایم؛ البته هر اتفاقی ممکن است بیفتد و زیبایی فوتسال به همین چیزهاست.

شاندیزی با بیان اینکه فرق بین گل نزدن و نرفتن توپ به دروازه زیاد است، اظهار کرد: گل نزدن یعنی نمی‌توانی به دروازه حریف برسی، ولی اینکه توپ‌ها به گل نرود، دستت از زمین و آسمان کوتاه می‌شود و این موضوعات قانون نانوشته فوتسال بوده و زیبایی فوتسال و فوتبال هم به چنین چیزهایی است.

وی در خصوص اینکه ایران در وقت‌های اضافی نمایش بهتری داشت، گفت: اگر بعد از دریافت گل تساوی در لحظات پایانی در صورتم نشانه‌هایی از استرس داشتم، بچه‌ها بازی را می‌باختند. باتوجه به جوان بودن، بعد از دریافت گل، بازیکنان بازی را از دست رفته می‌دانستند و هنر کادرفنی بود که بچه‌ها را آرام کرده و به میدان فرستاد که دو گل هم به ثمر رساندیم.

وی ادامه داد: بازی را خیلی بد شروع کردیم و بی‌رمق بودیم حتی به بچه‌ها گفتم خوب گرم نکردید و دقایقی از بازی از عملکردشان رضایت نداشتم، ولی رفته رفته به خودمان آمدیم و بچه‌ها جدی‌تر کار کردند. اینکه توپ به تیر دروازه برخورد می‌کند، به معنای بی‌دقتی نیست.

شاندیزی در پاسخ به این سوال که آیا بازی با لبنان باعث افزایش تجربه بازیکنان‌تان شد؟ خاطرنشان کرد: صد درصد این بازی‌ها باعث افزایش تجربه بازیکنان ما شد؛ چرا که بازیکنان جوان به بازی کردن نیاز داشته و به همین دلیل است که تیم‌های شرق آسیا هزینه کرده و به دنبال بازی با تیم ایران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز