خبرگزاری کار ایران

شاندیزی: انتظارات از تیم ‌ایران بیش از‌ حد بالا است

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۶۳۲

سرمربی تیم‌ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل لبنان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید شاندیزی در ابتدا در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص برد خفیف مقابل افغانستان که شوق زیادی را ایجاد نکرد، گفت: اتفاقا دلچسب ترین برد ما مقابل افغانستان بود، چراکه می‌دانستیم حریف بزرگی داریم و باخت مقابل این تیم می‌توانست مسیر ما برای رسیدن به فینال را سخت‌تر کند.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران افزود: در گذشته تیم‌های بیشتری در مسابقات حضور داشتند و یک گروه تیم‌های ضعیف نیز در مسابقات شرکت می‌کردند که به همین دلیل تیم‌ها با شرایط بهتری بازی‌ها را ادامه می‌دادند.

شاندیزی تاکید کرد: بازی اول ملاک خوبی برای بررسی تیم‌ها در یک تورنمنت نیست. در بازی دوم هم هدف‌گذاری ما به‌گونه‌ای بود که باید پیروز می‌شدیم و حق اشتباه نداشتیم. اینکه گفتم بازیکنانم به شرایط لازم نرسیده‌اند به دلیل این است که فشارهایی مانند انتظارات بالا و بیش از حد از ایران و سایه سنگین تکرار قهرمانی روی بازیکنانمان قرار دارد که به همین دلیل با فشار و استرس زیادی بازی می‌کنند. امیدوارم در مرحله بعدی شرایط بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز