خبرگزاری کار ایران

شکاف هیات مدیره در حال متلاشی کردن میراث قهرمانی

عضو هیات مدیره، برانکو ایوانکوویچ را فراری داد!

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۱۹۳

عضو هیات مدیره پرسپولیس در جلسه‌ای پیش از پایان فصل با برانکو ایوانکوویچ و با اشاره به روزهای سختی که در این تیم خواهد داشت، سرمربی سرخپوشان را برای پایان کار با این تیم بیشتر راغب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شرایطی که مدیرعامل پرسپولیس طی روزهای اخیر با اعلام اینکه به دنبال فراهم کردن مطالبات مالی برانکو ایوانکوویچ برای بازگشت به ایران است، قصد ادامه همکاری با سرمربی موفق تیمش را داشت، جلسه‌ای که بین یکی از اعضا و برانکو برگزار شد، او را برای ترک این باشگاه بیشتر راغب کرد.

گفته می‌شود پیش از پایان فصل و در شرایطی که هنوز برانکو ایوانکوویچ نظر قطعی خود در خصوص ادامه همکاری با پرسپولیس را اعلام نکرده بود، محمد نبی که پیش از اعلام حضورش به عنوان عضو هیات مدیره نیز با انتقاد شدید هواداران همراه بود و در روزهای حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی نیز با او دچار چالش شده بود، در جلسه‌ای با سرمربی سرخپوشان به او اعلام می‌کند با توجه به سابقه حضورش در فدراسیون فوتبال و شناختی که از شرایط دارد، فضای کاری در فصل آینده برای او مهیا نخواهد بود و او قادر نیست تفکرات خود برای دستیابی به موفقیت بیشتر را اجرایی کند.

شکاف بین اعضای هیات مدیره در شرایط فعلی که هر کدام به دنبال این هستند نفر اول این مجموعه باشند در ادامه باعث شده تا قهرمان سه فصل اخیر که در لیگ هجدهم موفق به دبل قهرمانی شده، کاملا متلاشی شود و نه از نظر کادرفنی و نه تمدید قرارداد با بازیکنان به جایی نرسیده‌اند.

نبی پیش از حضور در پرسپولیس نیز با موج منفی هواداران مواجه بود و آنها با هشتگ‌هایی مثل "نه به نبی" اعتراض خود را به تصمیم وزارت ورزش اعلام کرده بودند. با این حال با رقم خوردن شرایط فعلی به نظر می‌رسد باید حق را به هواداران داد که نگران تیم خود بودند.

نبی طی روزهای اخیر جلساتی با برخی بازیکنان نیز داشته که از جمله آن می‌توان به نام نفراتی چون بشار رسن و علیرضا بیرانوند اشاره کرد که البته در ماجرای بشار رسن، او موفق به جلب رضایت این هافبک عراقی نشده بود.

در این بین گفته می‌شود ماجرای حضور پرسپولیس در اردوی پیش فصل در کانادا نیز با رایزنی این عضو پرنفوذ هیات مدیره شکل گرفته بود اما اکنون که این شرایط برای تیم شکل گرفته او پیگیر ماجرا نیست و احتمال لغو اردوی پیش فصل نیز قوت گرفته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز