خبرگزاری کار ایران

مجرد: شرایط میزبانی به نفع ژاپن بود و بُردیم / با انرژی به ایران برمی گردیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۹۱۰

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: آنها میزبان بودند و شرایط سالن به نفع آنها بود اما ما با روحیه بودیم و بازی را خوب آغاز کردیم. روی بازی تمرکز بالایی داشتیم و توانستیم برنده باشیم.

به گزارش به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، علی اصغر مجرد بازیکن جوان تیم ملی والیبال بعد از دیدار با ژاپن و در جمع بندی هفته دوم مسابقات گفت: یکی از هفته های سخت تیم ملی به پایان رسید. هفته گذشته 3 برد خوب داشتیم و این موضوع انرژی و روحیه خوبی به تیم ما داده بود. بازی با برزیل واقعا بازی سختی بود زیرا برزیل تیم اول دنیا است. ست چهارم از حریف پیش افتادیم اما تیم حریف قدرتمند بود و نتوانستیم برنده باشیم اما یک امتیاز مهم کسب کردیم.

وی صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: در بازی دوم یک دیدار نفس گیر داشتیم و بازیکنان عالی بودند و توانستیم یک برد ارزشمند کسب کنیم. با یک تیم آسیایی در چهارمین دیدار بازی کردیم. آنها میزبان بودند و شرایط سالن به نفع آنها بود اما ما با روحیه بودیم و بازی را خوب آغاز کردیم. روی بازی تمرکز بالایی داشتیم و توانستیم برنده باشیم.

او در بخش بعدی صحبت های خود تصریح کرد: با انرژی به تهران سفر می کنیم و امیدوارم در ایران هواداران به خوبی از ما حمایت کنند تا جز 6 تیم نهایی باشیم. این هدف تیم ما است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

مجرد در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: ما جوان تر ها تجربه زیادی نسبت به بزرگترها نداریم و به دنبال فرصت هستیم. تمام تلاش ما این است و قول می دهیم که روز به روز بهتر شویم. امیدوارم نتایج تیم ملی باعث خوشحالی مردم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز