خبرگزاری کار ایران

دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا؛ طلای 800 متر به مرادی رسید

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۶۵۴

در مرحله پایانی مسابقات دو‌و میدانی جایزه بزرگ آسیا نمایندگان ایران به یک مدال طلا و‌ دو ‌مقام چهارمی رسیدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی در مرحله پایانی مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا که عصر امروز (جمعه) ۱۷ خرداد ماه در  چونگ کینگ چین برگزار شد نمایندگان دو و‌میدانی ایران به یک مدال طلا و دو‌ مقام چهارمی دست یافتند.

در ماده ۸۰۰ متر امیر مرادی دونده شایسته دو‌و‌میدانی ایران با درخشش دوباره خود با رکورد ۱:۴۹.۹۹ دقیقه اول شد و با رفتن رو سکوی نخست این رقابت، جایزه یک هزار و ‌پانصد دلاری را هم گرفت. وی در مرحله نخست که روز سه شنبه برگزار شد با زمان ۱:۴۹.۴۹ دقیقه به عنوان نخست رسیده بود. مرادی با کسب دومین مدال طلای خود در ماده ۸۰۰ متر این مسابقات سه هزار دلار جایزه کسب کرد.

دیگر نماینده شایسته دو‌ و میدانی ایران در ماده ۸۰۰ متر، جوان خوش آتیه سیستان و بلوچستانی بود که باز هم به مقام چهارمی رسید. عبدالرحیم درزاده که در مرحله نخست با زمان ۱:۵۱.۴۵ دقیقه  چهارم شده بود در مرحله پایانی نیز با شایستگی و با ثبت زمان ۱:۵۳.۲۱ دقیقه به همین مقام دست یافت.

شاهین مهردلان پرتابگر شایسته وزنه دو‌ و ‌میدانی ایران در رقابت با رقبای خود با پرتابی به طول ۱۸.۳۵ متر سکوی این مسابقات را از دست داد و‌ به عنوان چهارمی بسنده کرد. مهردلان در دور نخست این مسابقات با رکورد قابل قبول  ۱۹.۰۹ متر سوم شد و جایزه پانصد دلاری نیز کسب کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز