خبرگزاری کار ایران

مرادی در تذکر شفاهی:

روزی خواهد رسید که آه کودکان مظلوم ما را در شعله‌های آتش جهنم بسوزاند

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۹۳

یک نماینده مجلس گفت: هشدار می دهم این وضعیت مدیریتی در کردستان به بحران تبدیل شده ، لذا باید مسئولان ارشد استان مورد مواخذه قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی محمد مرادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 18 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت روز جهانی کودک، خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: به دنبال مصیبت کودکان شین آبادی روز گذشته دنیا ویسی زیر خروارها خاک مدفون شد و من به عنوان یک معلم پیشکسوت، شرمسارم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرمسارم از اینکه کشوری با درآمد بالای نفتی شاهد پرپر شدن کودکان این سرزمین به خاطر بی توجهی و عدم تخصیص اعتبار مناسب به آموزش و پرورش است.بارها نفسم به شماره افتاده و خسته شده ام به دلیل فریاد زدن مبنی بر اینکه در کردستان سوءمدیریت وجود دارد؛ تا چه زمانی باید نظاره گر از دست دادن کودکانی باشیم که قرار است روزی آینده سازان این کشور باشند.

مرادی گفت: روزی خواهد رسید که آه این کودکان مظلوم ما را در شعله های آتش جهنم بسوزاند.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: هشدار می دهم این وضعیت مذکور مدیریتی در کردستان به بحران تبدیل شده ، لذا باید مسئولان ارشد استان مورد مواخذه قرار بگیرند.

وی ضمن تذکر به وزیر جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در چند هفته پیش مرز ایران برای صادرات محصولات کشاورزی بازگشایی شده بود، اما همزمان با فرا رسیدن فصل برداشت سیب زمینی از مزاع کردستان و مناطق سردسیر دستور توقف صادرات به عراق صادر شد.صادرات سیب زمینی برای کشور ارز آور بوده و در این شرایط سخت اقتصادی برای کشاورزان سودآور شد. از این رو نباید کشاورزان مورد بی مهری قرار بگیرند.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهم بخشنامه های ظالمانه 20/13136 مورخ 7 مهر 97 را متوقف کنند؛ براساس پیش بینی های وزارت جهاد کشاورزی مجموع سیب زمینی تولیدشده کشور 3 میلیون و 300 هزار تن بوده و در واقع مازاد بر نیاز است، اگر صادرات انجام نشود، کشاورزان متضرر خواهند شد./

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز