خبرگزاری کار ایران

انصاری فرد: بدشانسم که پاس گل دادم اما گل نزدم

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۵۰۷

بازیکن تیم ملی کشورمان گفت: : امروز کمی بدشانس بودم و اگر اینطور نبود، می توانستم گل هم بزنم. خدا را شکر که پاس گل دادم. به مهدی طارمی تبریک می گویم که هت تریک کرد و اللهیار صیادمنش که در اولین بازی، اولین گلش را زد.

به گزار ش ایلنا، انصاری فرد بازیکن تیم ملی ایران پس از  پیروزی سه بر صفر برابر  سوریه گفت: تفکرات عوض شده و تیم ملی الان خیلی تهاجمی تر بازی می کند. همه دارند تلاش می کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند، علی رغم اینکه آخر فصل است و همه از استراحت آمده اند. طبیعتا کمی سخت بود ولی خدا را شکر نتیجه خیلی خوبی بود. مبارک مردم ایران باشد.

 

وی ادامه داد: زمان کوتاهی توانستیم تمرین کنیم و تفکرات آقای ویلموتس وارد تیم ملی شده ولی ایشان می خواهد که تیم ملی کاملا تهاجمی بازی کند.

 

مهاجم تیم ملی در مورد آینده کاری خود و باشگاهش افزود: من یک سال دیگر با باشگاهم قرارداد دارم. سال قبل به خاطر مجوز کار 3 ماه را از دست دادم و بعد نزدیک به 2 ماه به خاطر جام ملتهای آسیا بازی نکردم. امیدوارم این فصل شرایط خیلی بهتر شود و طبیعتا خواهد شد چون از اول فصل در خدمت تیمم هستم و می توانم دوباره بهترین شرایط را رقم بزنم.

 

انصاری فرد درباره پاس گلش گفت: مهدی آن توپ را خیلی خوب گل کرد.

او در مورد تمرکزش روی گل سازی نسبت به گلزنی افزود: امروز کمی بدشانس بودم و اگر اینطور نبود، می توانستم گل هم بزنم. خدا را شکر که پاس گل دادم. به مهدی طارمی تبریک می گویم که هت تریک کرد و اللهیار صیادمنش که در اولین بازی، اولین گلش را زد. به جهانبخش و همچنین کل تیم نیز تبریک می گویم. همه زحمت کشیدند و انشاالله بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز