خبرگزاری کار ایران

جهانبخش: اسم کی روش حذف نمی شود/ درگیری ام با بازیکن سیتی بزرگنمایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۵۰۵

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: آقای کی‌روش زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیدند و هیچ‌کس نمی‌تواند اسم ایشان را از فوتبال ایران حذف کند.

به گزارش ایلنا،  علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل سوریه گفت: بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه خوبی گرفتیم و مردم هم لذت بردند. قطعاً بازی سخت‌تری برابر کره جنوبی داریم و امیدوارم آن بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او درباره تفاوت جو تیم ملی دوره کی‌روش با زمان مارک ویلموتس ادامه داد: بازیکنان همان بازیکنان هستند و چند تغییر داشتیم اما آقای کی‌روش زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیدند و هیچ‌کس نمی‌تواند اسم ایشان را از فوتبال ایران حذف کند. اما هر آمدنی رفتنی دارند و ما با آقای ویلموتس کار خود را ادامه می‌دهیم و امیدواریم که عملکرد خوبی با ایشان ارائه کنیم تا روند رو به رشد خود را داشته باشیم.

جهانبخش افزود: من از فوتبال هلند به فوتبال انگلیس آمدم و تفاوت خیلی زیادی وجود دارد و پیش‌بینی می‌کردم سخت باشد و فصل اول سعی کردم خیلی چیزها یاد بگیرم و تجربه‌ها کسب کنم. این مساله برای من در سال اولی که در هلند بودم وجود داشت و سخت بود خودم را با فوتبال هلند هماهنگ کنم. امیدوارم تجربه‌های به دست آمده را در سال بعد استفاده کنم. خواسته مردم، خواسته طبیعی است و من هم برای آن تلاش کردم و امیدوارم در فصل بعد برای ایران در لیگ انگلیس نماینده خوبی باشم.

او درباره درگیری با بازیکن تیم منچسترسیتی خاطرنشان کرد: برایم مهم نیست چون این مسائل در فوتبال وجود دارد و فکر می‌کنم که در آن مساله مقداری بزرگ‌نمایی شد اما آن مساله یک درگیری کوچکی بود که تمام شد و رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز