خبرگزاری کار ایران

ابراهیم: غیبت بازیکنان تاثیر داشت/ از دقیقه 30 ضعف دفاعی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۴۹۶

سرمربی تیم فوتبال سوریه گفت: از دقیقه ۳۰ ضعف در خط دفاعی و دروازه‌بان دیدم. مهم‌ترین مساله حفظ دفاع بود. انتظار نداشتم این مقدار ضعیف بازی کند. مهم‌ترین مساله همین بود. برای خودم هم غیر قابل تصور بود.

به گزارش ایلنا، فجر ابراهیم سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه بعد از شکست  ۵ بر صفر تیمش مقابل ایران در نشست خبری گفت: به تیم ملی ایران تبریک می‌گویم. طبیعتاً ایران مستحق برد بود.

او درباره ضعف دفاعی تیمش ادامه داد: از دقیقه ۳۰ ضعف در خط دفاعی و دروازه‌بان دیدم. مهم‌ترین مساله حفظ دفاع بود. انتظار نداشتم این مقدار ضعیف بازی کند. مهم‌ترین مساله همین بود. برای خودم هم غیر قابل تصور بود.

ابراهیم افزود: تا قبل از دقیقه ۳۰ تیم ملی ایران دو فرصت و ما سه فرصت داشتیم. بعد از دقیقه ۳۰ ما بازی را به اشتباهات فردی خط دفاعی باختیم. اتفاق تأسف بار مصدومیت محمد المرمور بود. تعویض‌هایی که انجام دادیم کمکی به ما نکرد. الخطیب هم وارد زمین شد اما انتظارات ما را برآورده نکرد.

سرمربی تیم ملی سوریه درباره تاثیر غیبت بازیکنانش در نتیجه این دیدار گفت: مهم‌ترین مساله توقع من از بازیکنانم بود. آن‌ها خوب کار نکردند. آن‌ها در تمرینات بهتر از بازی بودند. البته بازیکنان غایب هم در این نتیجه نقش داشتند اما قابل توجیه نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز