خبرگزاری کار ایران

قرارداد دارم ولی معلوم نیست بمانم

فخرالدینی: رقابت با اسماعیلی‌فر؟ سرمربی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند/ تلاش می‌کنم نظر ویلموتس را جلب کنم

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۴۵۰

مدافع راست ذوب آهن در مورد شرایط خودش و تیمش صحبت کرد.

میلاد فخرالدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب آهن در فصل هجدهم اظهار داشت: فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و خیلی پر فراز و نشیب بود. در ابتدای لیگ نتایج خوبی کسب نکردیم و همین باعث شد عقب بیافتیم ولی خوشحالم در نهایت به همان تیمی که همه انتظارش را داشتند تبدیل شدیم و به خوبی فصل را پایان دادیم.

وی افزود: بدشانسی و یک سری تغییرات باعث شد ابتدای فصل نتیجه نگیریم و تیم به زمان نیاز داشت و خوشبختانه به روند موفقیت و نتیجه‌گیری خودمان برگشتیم و توانستیم هم در لیگ خودمان را تا حد ممکن بالا بکشیم و هم در آسیا تنها تیم ایرانی باشیم که به مرحله حذفی صعود کرده است.

مدافع ذوب‌آهن در مورد عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان در ادامه گفت: ما در گروه سختی قرار گرفتیم ولی توانستیم نتایج خوبی بگیریم و به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شویم و خوشحالم که حداقل یک نماینده از ایران در مرحله حذفی حضور دارد.

فخرالدینی در مورد تقابل ذوب آهن با الاتحاد خاطرنشان کرد: الاتحاد به نظرم از النصر تیم ضعیف‌تری است ولی بدون شک برای فصل بعد خودشان را تقویت می‌کنند و با تیمی گردن کلفت راهی رقابت‌ها می‌شوند و کار سختی داریم. متاسفانه بحث میزبانی در کشور ثالث هم در این بازی وجود دارد و ناچاریم در کشور دیگری میزبانی کنیم.

وی در مورد خداحافظی دو بازیکن تیمش هم گفت: هم رشید و هم محمدرضا از بهترین بازیکنان تیم ما بودند و نقش کلیدی در تیم داشتند و از جدایی آنها متضرر خواهیم شد ولی برایشان هرجا که می‌روند آرزوی موفقیت دارم. قطعاً آنها هم برای پیشرفت جدا شده‌اند و امیدوارم اتفاقات خوبی برایشان بیافتد.

مدافع ذوب آهن در مورد بازگشت بازیکنان سرباز این تیم هم عنوان کرد: این نفرات هم از بازیکنان خوب ایران هستند و می‌توانند به تیم کمک کنند و خوشحالم که دوباره به تیم برگشتند و امیدوارم بازی‌های خوبی انجام دهند.

فخرالدینی در مورد رقابت با اسماعیلی‌فر در پست دفاع راست با بازگشتش به تیم هم گفت: من به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم همه تلاشم را برای موفقیت تیم به کار بگیرم و در تمرینات هم آماده‌ترین فرم خودم را نشان دهم تا نظر سرمربی را جلب کنم و اینکه چه کسی بازی کند تشخیصش با سرمربی تیم است.

وی در مورد همکاری با منصوریان هم خاطرنشان کرد: من با منصوریان در تیم امید سابقه کار داشتم و مربی خوبی است و توانست روحیه را به تیم برگرداند و تحول خوبی در ذوب آهن ایجاد کرد و امیدوارم فصل آینده زیر نظر او نتایج خوبی بگیریم.

مدافع ذوب آهن در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی هم گفت: من در زمان کی‌روش به تیم ملی دعوت نشدم ولی حالا سرمربی جدید آمده و بدون ذهنیت می‌تواند بازیکنان دیگری را انتخاب کند و فضا برای نفرات دیگر باز شده است و من هم تلاش می‌کنم تا نظر سرمربی جدید را جلب کنم و به تیم ملی دعوت شوم.

فخرالدینی در مورد وضعیت فصل آینده خودش هم عنوان کرد: من یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم ولی اینکه بمانم یا نه هنوز به طور صد در صد مشخص نیست. فعلاً مشغول استراحت هستم و عجله‌ای نیست و به زودی در مورد فصل بعد تصمیم می‌گیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز