خبرگزاری کار ایران

خوش بین نباشید؛ چشمی به استقلال بازنمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۹۲۶

قرارداد روزبه چشمی با استقلال به پایان رسیده و او به‌عنوان بازیکن آزاد با باشگاه‌های مختلفی مذاکره کرده.

به گزارش ایلنا، باشگاه‌هایی که در رأس آنها الاهلی قطر حضور دارد. الاهلی به قدری به چشمی نزدیک شده بود که حتی رسانه‌های قطری هم این انتقال را قطعی دانسته و مدافع-هافبک فصل قبل استقلال را دومین بازیکن ایرانی این تیم بعد از امید ابراهیمی معرفی کردند.

بعد از چند روز حالا خبر می‌رسد که چشمی با الاهلی قراردادی امضا نکرده و قصد دارد تا تیم بعدی خود را بعد از دو بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل سوریه و کره‌جنوبی انتخاب کند. یکی از دلایل تعلل چشمی، پیشنهادهایی است که طی روزهای اخیر به دست او رسیده.

پیشنهادهایی که گفته می‌شود متعلق به یک باشگاه مطرح از سوپرلیگ ترکیه و همچنین باشگاهی در چین است.

قرار بود الاهلی رقمی در حدود  5/1 میلیون دلار برای روزبه چشمی هزینه کند اما حالا باشگاه ترکیه‌ای پیشنهاد بهتری ارائه کرده و چون یک لیگ اروپایی است، چشمی را تحت تأثیر قرار داده.

البته پیشنهاد چینی‌ها هم دست‌کمی از درخواست ترکیه‌ای ندارد و همین مساله باعث شده تا امضای قرارداد مدافع-هافبک استقلال با الاهلی به تأخیر بیفتد.

باید ببینیم در نهایت روزبه چشمی پیراهن کدام تیم را بر تن کرده و در چه لیگی پا به توپ خواهد شد. نکته مهم و قطعی اینکه او از استقلال جدا شده و حداقل برای لیگ نوزدهم به این تیم برنمی‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز