خبرگزاری کار ایران

عبادی پور: از سِت دوم استارت زدیم/ اسم تیم ها برای ما مهم نیست

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۹۱۱

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: متأسفانه در سِت اول خیلی بد شروع کردیم و دریافت اول و سرویس مشکل زیادی داشتیم، اما خدا را شکر از ست دوم بازیکنان خودشان را در زمین پیدا کرده و شرایط را بهبود بخشیدند.

به گزارش ایلنا، میلاد عبادی‌پور پس از پیروزی ایران برابر ایتالیا در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ گفت: همانطور که همه می‌دانند بازی اول در هر تورنمنتی شرایط خاص و سخت خود را دارد. در این بازی هم شرایط برای ما خیلی سخت بود چون متأسفانه بازی تدارکاتی نداشتیم و بر عکس ما تیم جوان و با انگیزه ایتالیا پیش از این دو بازی تدارکاتی را با ژاپن برگزار کرده بود که برای آن‌ها کمک کننده بود.

او ادامه داد: متأسفانه در سِت اول خیلی بد شروع کردیم و دریافت اول و سرویس مشکل زیادی داشتیم، اما خدا را شکر از ست دوم بازیکنان خودشان را در زمین پیدا کرده و شرایط را بهبود بخشیدند. من فکر می‌کنم از ست دوم بود که استارت ما زده شد و بازی را در اختیار گرفتیم.

لژیونر والیبال ایران در لیگ لهستان، در خصوص برآورده شدن انتظارات هواداران تیم ملی والیبال گفت: من فکر می‌کنم که خوب بازی کردن ما مقابل همه تیم‌ها از همه چیز مهم‌تر است. نتیجه خیلی مهم است اما، قطعاً اگر خوب بازی کنیم نتیجه کسب شده برای تیم و تک تک مردم ایران رضایت بخش خواهد بود. امروز هم هدف ما این بود که خوب باشیم و از این به بعد هم اسم تیم‌ها برای ما مهم نیست. می‌خواهیم خوب باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز