خبرگزاری کار ایران

ورزش کشور ما مدیون مردم است

عبادی پور: ثابت می‌کنیم بهترین تیم آسیا هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۶۹۸

​لژیونر والیبال ایران در آستانه نخستین هفته رقابت های لیگ ملت های والیبال در جیانگمن چین گفت: تیمی که بزرگ است و اسم بزرگی دارد، همیشه بزرگ ظاهر می شود و ما نباید هرگز حریفانمان را دست کم بگیریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: خداراشکر با توجه به اینکه یک سفر طولانی داشتیم اما دیروز در نخستین جلسه تمرین آمادگی خوبی را از بازیکنان شاهد بودیم. مسابقات پیش رو یک تورنمنت سنگین است و باید با آمادگی ظاهر شویم. کولاکوویچ بعد از سفر طولانی زیاد به بازیکنان فشار نیاورد. ما دو روز دیگر تا شروع مسابقات زمان داریم و می توانیم به تدریج با شرایط کشور میزبان هماهنگ شویم. در جلسه اول بیشتر وزنه زدیم تا آمادگی بدنی خود را حفظ کنیم. چینی ها میزبانی های خوبی داشتند، به نظرم کشورهایی نظیر چین و ژاپن مثل همیشه میزبانی خوبی خواهند داشت چون در این موارد بسیار با تجربه و قدرتمند هستند.

دریافت کننده والیبال ایران با اشاره به رویایی رویی ایران با ایتالیا و آلمان تاکید کرد: تیمی که بزرگ است و اسم بزرگی دارد، همیشه بزرگ ظاهر می شود. مهم نیست که این تیم با چه ترکیبی وارد زمین می شود. تیم هایی مثل ایتالیا، برزیل، روسیه و آمریکا بزرگ هستند و راه بزرگ ماندن را سال هاست آموخته اند. آن ها می دانند چطور در مسابقات کار کنند پس نباید گفت اگر یک بازیکن در فلان تیم نیست می توان آن تیم را دست کم گرفت. قطعا مسابقات سختی در چین خواهیم داشت. آلمان و ایتالیا از بهترین های اروپا هستند و مطمئناً بازی های آسانی پیش رو نداریم.

عبادی پور یادآور شد: تیم ایران با توجه به شرایط فعلی بازیکنانش یکی از بهترین تیم های جهان است و این کار را سخت می کند. تا روز اول مسابقات نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. همه تیم ها در هفته اول می خواهند بیشترین برد را کسب کنند. ما هم برای بهترین نتیجه هر مسابقه را آغاز می کنیم.

ملی پوش والیبال ایران گفت: اگر بخواهیم در مورد تیم های آسیایی صحبت کنیم، همه تیم های آسیایی دوست دارند در برابر ایران برنده باشند. ایران قدرت خود را همیشه به رخ حریفان آسیایی کشیده است. همه دوست دارند در برابر تیم ایران بجنگند. ما هم اگر بخواهیم ثابت کنیم که بهترین تیم آسیا هستیم، باید برنده از میدان بیرون بیاییم. چین حتما می خواهد از میزبانی بیشترین بهره را ببرد و حضورش را در فینال قطعی کند اما از حالا نمی توان چیزی را صد در صد پیش بینی کرد.

عبادی پور که از شناخته شده ترین لژیونرهای والیبال ایران است، در این باره گفت: خدا را شکر امسال لژیونرهای زیادی در کشورهای ایتالیا ، لهستان، ترکیه و … داشتیم. وجود بازیکنان ایران در لیگ های خارجی خیلی می تواند در پیشرفت والیبال ما تاثیر گذار باشد. ما امسال در بازی های زیادی تحت فشار بودیم و گاهی در 10 روز سه بازی خیلی سنگین داشتیم. وقتی در این کیفیت و سطح ورزش می کنید، قطعا چیزهای زیادی یاد میگیرید. ما همچنین از سایر بازیکنان با تجربه که در لیگ های مختلف مثل ایتالیا بازی می کردند چیزهای زیادی یاد گرفته ایم. اگر این روند ادامه داشته باشد خیلی می تواند به تیم ملی کشورمان کمک کند. همچنین می تواند به جوانانی که از حالا در تیم های پایه کار می کنند انگیزه بدهد تا در بالاترین سطح والیبال ملی و باشگاهی بازی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزش کشور ما مدیون مردم است. وقتی حمایت و دعای این مردم پشت سر ورزشکار نباشد مطمئن باشید هیچ انگیزه ای برای ورزشکاران نمی ماند. ما فقط به عشق مردم اینجا هستیم. اگر این مردم نباشند ورزش نخواهد بود. لهستان قهرمان دنیا شد چرا که مردم این کشور سال ها از این تیم حمایت کردند. مردم ایران هم نشان دادند در هر شرایطی از تیم ملی حمایت می کنند. ما هم صد در صد تلاش می کنیم تا اسم ایران را بالا ببریم. مردم ما خیلی به والیبال اهمیت می دهند و حتی در لحظه های سخت هم پشت بازیکنان را خالی نمی کنند. دست تک تک مردم شریف ایران را می بوسم و امیدوارم همینطور که تا الان حتی یک لحظه دست از حمایت برنداشتند از این پس هم کمک کنند تا والیبال ایران بهترین نتیجه را بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز