خبرگزاری کار ایران

باشگاه پرسپولیس: متوقف نمی‌شویم، کار هنوز تمام نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۶۹۱

باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی ضمن تقدیر از اعضای تیم و هواداران، اعلام کرد؛ توقفی در کار نیست، باشگاه اسیر حاشیه‌ها نمی‌شود و تمرکز خود را روی فینال بازی‌ها و افتخارات آینده، گذشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است:

قبل از هر چیز خدا را سپاس می‌گوییم که در مجموعه‌ای با چنین هوادارانی حضور داریم و برابر ایشان شرمنده نشدیم.

بی دلیل نیست که باشگاه پرسپولیس همواره بر برخورداری از چنین هوادارانی به خود می‌بالد و بی‌دلیل نیست که ایشان فصل الخطاب تمام افکار و پیام های باشگاه پرسپولیس هستند.

چهارشنبه شب قبل از نتیجه مسابقه، سربلند بودیم از حضور هوادارانی که با وجود تمام تردیدهای ایجاد شده در روزهای منتهی به بازی و تهدیدها، حوادث و حملاتی که برای ایشان از پایان بازی گذشته در تهران تا بعد از بازی شب گذشته رقم زده شد، برای حمایت از تیم محبوب خود‌، در ورزشگاه حضور پیدا کردند و نقش اساسی خود را برای پیروزی تیم ایفا کردند.

تک تک اتفاقاتی که برای آنها رقم خورد، انگیزه مضاعفی شد برای  سرخپوشان و تک تک حملاتی که در این بازی رقم زدند و نشان دادند با فاصله‌ای بیش از آن چه در لیگ برتر شاهد بودیم برتر از نزدیک‌ترین رقبای خود قرار دارند.

بی‌تردید اگر مجموعه آن حوادث نبود، در شرایط منصفانه حضوری به مراتب بیشتر، رقم می‌خورد.

باشگاه پرسپولیس با ابراز ناراحتی و اندوه شدید خود به خاطر حوادث و آلامی که هواداران در این بازی متحمل شدند، ضمن ابراز همدردی و اعلام پیگیری جدی حقوقی، مراتب سپاس خود را به هواداران عزیز ابلاغ می‌کند.

باشگاه پرسپولیس از اتفاقات و خساراتی که برای نمایندگان رسانه‌ها وارد شد و تکرار اتفاقات مشابه بود، ابراز تاسف می‌کند و امیدواریم با تدابیر مراجع ذیصلاح از تکرار اقداماتی از این دست جلوگیری شود و خبرنگاران و عکاسان ورزشی بتوانند در امنیت بیشتری به فعالیت حرفه‌ای خود بپردازند.

این باشگاه همچنین با ابراز خشنودی از بازی برتر و غیرتمندانه سرخپوشان از بازیکنان و کادر فنی به ویژه آقای برانکو تقدیر و تشکر می‌کند.

هواداران عزیز همچنین توجه داشته باشند که کار برای ما هنوز تمام نشده است. بازی نیمه نهایی تمام شد‌ این دیدار مرحله‌ای بود که در مسیر قهرمانی باید از آن می‌گذشتیم و با قاطع و بلندپروازانه از آن گذر کردیم‌. حالا باید به بازی فینال و حریف شگفتی‌ساز خودمان فکر کنیم.  پرسپولیس متوقف نخواهد شد، در دام حاشیه‌هایی که تلاش می‌کنند برایش ایجاد شود نمی‌افتد و اسیر آنها نمی‌شود.

ما به یاری خدا، با حمایت هواداران و همت اعضای باشگاه و تیم به سوی افتخارات و قهرمانی‌های بعدی پیش خواهیم رفت.

ما در گذشته نمی‌مانیم بلکه حاشیه‌ها و شیطنت‌ها را در گذشته باقی می‌گذاریم و رو به سوی آینده حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز